تاریخ : 1400,دوشنبه 15 آذر06:12
کد خبر : 416470 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

پیشنهاد بازیگر معروف برای حل اختلاف طارمی و اسکوچیچ

پژمان بازغی برای حل مشکل به وجود آمده بین سرمربی و ستاره تیم ملی ، از اسطوره فوتبال ایران کمک خواست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبر ورزشی، شاید در نگاه اول ماجرای اختلاف بین مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ یک موضوع ساده به نظر بیاید. ولی وقتی سرمربی تیم ملی مهدی را برای دو بازی تیم ملی مقابل لبنان و سوریه دعوت نکرد، اوضاع پیچیده شد و مثل بمب، فضای رسانه ای ورزشی را ترکاند. حواشی عدم دعوت مهدی به تیم ملی آنقدر زیاد شد که خیلی ها حتی افراد غیر فوتبالی هم در موردش نظر دادند.

پژمان بازغی ستاره سینما و تلویزیون در خصوص این موضوع  یک پیشنهاد جالب داد.

بازغی گفت: ببینید به نظرم اصلا موضوع پیچیده یا عجیب و غریبی نیست که آنقدر حاشیه برای تیم ملی به وجود آورد. من فکر می‌کنم فدراسیون در این ماجرا خیلی ضعیف عمل کرد. مدیران فدراسیون خیلی راحت و در آرامش می‌توانستند این موضوع را مدیریت کنند و اجازه ندهند این قضیه تا این حد بزرگ شود.

به نظرم بزرگان فوتبال ایران مثل علی دایی می‌توانند این موضوع را حل کنند و با وساطت و ریش سفیدی قضیه تمام شود. به هرحال این موضوع را هم فراموش نکنید که مهدی چه فوتبالیست خوب و باکیفیتی است و چقدر می‌تواند به تیم ملی در جام جهانی کمک کند. من به عنوان یک هوادار تیم ملی امیدوارم هرچه زودتر مشکل طارمی‌و اسکوچیچ حل شود و شاهد حضور دوباره مهدی در تیم ملی باشیم. البته شما رسانه‌ها هم باید کمک کنید این موضوع در آرامش حل شود و مشکلی برای تیم ملی ایجاد نشود.