تاریخ : 1400,سه شنبه 16 آذر00:05
کد خبر : 416606 - سرویس خبری : باشگاه نشریات

انتشار به مناسبت ۱۶آذر؛

ویژه‌نامه روز دانشجو در "فصلنامه دانشجویان مستقل" منتشر شد

نیکسون این روزها، جرئت ندارد پایش را اینجا بگذارد؛ منتها سال‌هاست پشت میز ۵+۱، برای سرمایه‌هایِ همان هویتِ ۱۶ آذری، نقشه می‌کشد؛ عده‌ای هم که پشت آن میز، آرزوهای نیکسونی را خاطره کردند؛ عزت فروختند، سیمان خریدند! احمدی‌روشن و فخری‌زاده تقدیم کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ویژه نامه روز دانشجو در فصلنامه "دانشجویان مستقل" منتشر شد. در این شماره از فصلنامه دانشجویان مستقل، گفتگوها و یادداشت هایی از  چهره های برجسته جنبش دانشجویی منتشر شده است.

 گفتگو و یادداشت هایی در موضوعات مختلف عدالت در جنبش دانشجویی، مطالبه گری تخصصی، رویارویی جنبش دانشجویی با دولت سیزدهم، چالش دختران در تشکیلات دانشجویی، فلسفه اردوهای جهادی و هیئت های دانشجویی در جنبش دانشجویی و با پرداختن به نشریات دانشجویی و نظرات فعالین دانشجویی درباره 16 آذر، از مهمترین بخش های این ویژه نامه است.

ویژه نامه روز دانشجو در

در بخشی از این ویژه نامه با تیتر "پای درس دانشجو" آمده است: ۱۶ آذر ۱۳۳۲ نقطه‌ای پررنگ از یک هویت بود؛ هویتی که زیر بار ظلم و زور نمی‌رود، در پی حق است و ایستادگی می‌کند؛ حتی اگر به قیمت بزرگترین سرمایه‌هایش تمام شود! شاید کلمات، جسارت به تصویرکشیدنِ هویتِ دانشجویی با این ویژگی‌ها را نداشته باشند؛ ولی قطره‌های خون به حقی که مقابل جریان نیکسونی، در طی این سال‌ها ریخته شد، گواه خوبی بر این ادعاست.

نیکسون این روزها، جرئت ندارد پایش را اینجا بگذارد؛ منتها سال‌هاست پشت میز ۵+۱، برای سرمایه‌هایِ همان هویتِ ۱۶ آذری، نقشه می‌کشد؛ عده‌ای هم که پشت آن میز، آرزوهای نیکسونی را خاطره کردند؛ عزت فروختند، سیمان خریدند! احمدی‌روشن و فخری‌زاده تقدیم کردند، و...

ویژه نامه روز دانشجو در

این شماره "دانشجویان مستقل" با عنوان "پای درس دانشجو" در 8 صفحه به چاپ رسیده و علاقه مندان می توانند نسخه مکتوب آن را از طریق شماره تلفن 02188829275 و یا شماره همراه 09370748550 دریافت کنند.

گفتنی است "دانشجویان مستقل" به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی علی خضریان به صورت فصلنامه و با زمینه سیاسی – اجتماعی منتشر می شود.

جهت تهیه نسخه الکترونیکی ویژه نامه "دانشجویان مستقل" از اینجا (دانلود) کنید.

ویژه نامه روز دانشجو در


کد خبرنگار : 93