تاریخ : 1400,چهارشنبه 24 آذر20:58
کد خبر : 417674 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

ضرغامی: طرفدار لغو روادید هستم

وزیر میراث فرهنگی با اشاره به اینکه با لغو روادید موافقم گفت: هرچند با حذف روادید و تسهیل ارتباط کشورها با ایران، گردشگری رونق بیشتری می‌یابد اما دراین باره تنها نظر من مهم نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خانه ملت، سید عزت‌الله ضرغامی درباره اقدامات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای لغو روادید ایران با کشورهای خارجی، گفت: من به لحاظ جایگاه و مأموریت خود به عنوان وزیر گردشگری باید به دنبال تسهیل رفت و آمد گردشگران و توریسم و لغو روادید باشم بنابراین طرفدار لغو روادید هستم.

ضرغامی: طرفدار لغو روادید هستم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: هرچه روادید بیشتر لغو و ارتباط کشورها با ایران تسهیل شود، گردشگری رونق بیشتری می‌یابد اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که در این زمینه تنها نظر من مهم نیست و ملاحظات بین‌المللی و… نیز در آن تأثیر داشته و باید از نظر ملی و حاکمیتی جمع‌بندی‌های لازم صورت گیرد.

ضرغامی با بیان اینکه در لغو روادید با کشورهای خارجی، سایر حوزه‌ها به ویژه وزارت امور خارجه نقش مهم و اصلی دارند، تصریح کرد: تلاش می‌شود موانع پیش روی لغو روادید به منظور رونق گردشگری پیگیری شود.