تاریخ : 1400,دوشنبه 13 دي03:19
کد خبر : 419627 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

شهید سلیمانی یک شخصیت جهانی و یک چهره بلند آوازه مقاومت بودند

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: ما نیاز داریم مکتب سردار سلیمانی که در راستای مکتب علوی، فاطمی، رضوی، حسینی و مهدوی است به خوبی بشناسیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، سید محمد حسینی شامگاه یکشنبه در مراسم یادواره شهدای مقاومت با محوریت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد امام سجاد (ع) کیانمهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: وقتی رهبر حکیم انقلاب به معرفی ابعاد شخصیت سردار سلیمانی تاکید دارند ما هم باید در این زمینه برای معرفی این شهید والامقام به ویژه برای نسل جوان بیشتر تلاش کنیم.

شهید سلیمانی یک شخصیت جهانی و یک چهره بلند آوازه مقاومت بودند

حسینی خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب سردار سلیمانی را به عنوان یک فرد تلقی نکنیم، بلکه شهید را به عنوان یک راه، مدرسه و مکتب که دائماً می‌توانیم از او درس فرا بگیریم، تلقی کنیم.

وی با بیان اینکه ناگفته‌های بسیاری درباره شهید سلیمانی وجود دارد، گفت: ایشان یک شخصیت جهانی و یک چهره بلند آوازه مقاومت بودند که با این اوصاف به مسائل جزئی، مردم روستا، خانواده‌های مختلف و خانواده‌های شهدا توجه داشتند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور اظهار کرد: سردار سلیمانی از ماه‌ها، روزها، دقیقه‌ها و ثانیه‌های عمرشان استفاده کردند و او چنان اوج می‌گیرد که محبوبیت پاداش دنیا برای این شهید والا مقام است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور متذکر شد: ما نیاز داریم مکتب سردار سلیمانی که در راستای مکتب علوی، فاطمی، رضوی، حسینی و مهدوی است به خوبی بشناسیم که چگونه اسلام می‌تواند اینگونه انسان‌هایی را تربیت کند.