تاریخ : 1400,یکشنبه 26 دي15:19
کد خبر : 421077 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تصویب ۲۹ عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی

اصغر کشت‌کار در پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی از صدور مجوز اجرای ۲۹ عنوان دوره کوتاه مدت علمی کاربردی در گروه‌های آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برای ۲۳ واحد متقاضی در ۱۶ استان مختلف خبر داد و افزود: این دوره‌ها ظرفیت آموزش قریب به ۲۰۰۰ مهارت جوی واجد شرایط را دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، کشت‌کار اضافه کرد: متقاضیان اجرای این دوره‌ها علاوه بر مراکز آموزش علمی کاربردی، سایر مراکز و موسسات آموزشی برخوردار از استاندارد‌های لازم می‌باشند که به آن‌ها مجوز اجرای دوره اعطا شد.

تصویب ۲۹ عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی

معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی در پایان افزود: فهرست مجوز‌های صادره دوره‌های کوتاه مدت علمی کاربردی نشست که در جدول مشخص شده است، متعاقباً با صدور موافقت‌نامه رسمی به هر واحد استانی دانشگاه ابلاغ می‌شود.

روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی همچنین اعلام کرد که علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از مشخصات دوره‌های یاد شده با واحد‌های استانی مربوطه تماس حاصل نمایند و یا از طریق سامانه ساتب (https://sateb.uast.ac.ir) از آخرین وضعیت دوره‌های کوتاه مدت علمی کاربردی در شرف ثبت نام مطلع شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از مشخصات دوره‌های یاد شده با واحد‌های استانی مربوطه تماس حاصل نمایند و یا از طریق سامانه ساتب (https://sateb.uast.ac.ir) از آخرین وضعیت دوره‌های کوتاه مدت علمی کاربردی در شرف ثبت نام مطلع شوند.