تاریخ : 1400,شنبه 02 بهمن15:14
کد خبر : 421704 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

در گفتگو با یک فعال دانشجویی مطرح شد؛

مسئولین دانشگاه از خواب دوساله کرونایی برخیزند

قائم مقام واحد صنفی انجمن اسلامی دانشجویان 1348 گفت: قبل از حضوری شدن امتحانات بر خطر کرونا در خوابگاه ها به دلیل تجمع دانشجویان ،بار ها و بارها هشدار دادیم ، حال از گوشه و کنار خوابگاه ها دانشگاه جواب های تست های مثبت کرونا برای دانشجویانی که سهم آموزش آنها فقط چند پاورپینت است ، به گوش میرسد .

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مهران علامی قائم مقام واحد صنفی انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص امتحانات حضوری دانشگاه گفت: در ایام امتحانات که مطابق  دستور وزارت بهداشت در حال برگزاری به صورت حضوری است نیمی از مهم ترین دغدغه های دانشجویان، مبحث خوابگاه و کیفیت غذا میباشد و جای تاسف است در یک واحد آموزشی  که مدیران دغدغه مند میتوانند زیر ساخت های مناسب را برای تحصیل فراهم کنند ،در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که یکی ازبرجسته ترین دانشگاه های کشور است بعد از حضوری شدن امتحانات و حضور دانشجویان در خوابگاه ها، اکنون دانشجویان در حال دست و پنجه نرم کردن با  ابتداییات زندگی دانشجویی یعنی کیفیت غذا و رفاه خوابگاه ها هستند، آن هم در دانشگاه رنک برتر علوم پزشکی شهید بهشتی.

 مسئولین از خواب دوساله کرونایی برخیزند

مهران علامی افزود: از جمله افتخارات مدیریت پسا کرونای مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی میتواند به افت چند ده  پله ای یا بهتر است بگوییم سقوط آزاد کیفیت غذاهای خوابگاه دانشگاه اشاره کرد که بر اساس نظرسنجی ها انجام شده از وضعیت غذا دانشجویان ، در کنار استرس امتحانات حضوری دچار مشکلات گوارشی شده اند و تعدادی هم راهی بیمارستان .

وی در ادامه بیان کرد: این تنها یک نمونه ی کوچک مدیریت بحران مسئولین دانشگاه است بهتر است که مسئولین دانشگاه از خواب دوساله کرونایی برخیزند.

قائم مقام واحد صنفی انجمن اسلامی دانشجویان 1348 گفت: قبل از حضوری شدن امتحانات بر خطر کرونا در خوابگاه ها به دلیل تجمع دانشجویان ،بار ها و بارها هشدار دادیم ، حال از گوشه و کنار خوابگاه ها دانشگاه جواب های تست های مثبت  کرونا برای دانشجویانی که سهم آموزش آنها فقط چند پاورپینت است ، به گوش میرسد .

علامی با اشاره به تذکرات گذشته افزود: به عنوان فعال تشکیلاتی، قبلا تذکراتمان را در قالب های مختلف به مسئولین دانشگاه و وزارت اعلام کرده بودیم، اما گویا گوششان شنوای  جمله ی پیشگیری قبل از درمان نبود .

وی در پایان مطرح کرد: هنوز هم دیر نشده و فرصت جبران هست . قبل از انکه کار از کار بگذرد ،تجدید نظر کنید. دانشجویان دانشگاهی که نام آن مزین به نام شهید بهشتی که خود نماد مطالبه گری است ، خواستار برطرف شدن هرچه سریع تر مشکلات به وجود آمده و حفظ منزلت  دانشجو و دانشگاه هستند.


کد خبرنگار : 93