تاریخ : 1400,یکشنبه 03 بهمن12:14
کد خبر : 421790 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

رینات:

برای تغییر لیگ آزمون زمان مناسبی را انتخاب کرده است

رینات بیلیالتدینوف به خبرگزاری تاس روسیه گفت: به نظر می‌رسد که سردار آزمون از سطح فنی لیگ برتر روسیه پیشی گرفته اما من فکر می‌کنم همبازیانش در بایرلورکوزن قدرتمندتر از بازیکنان زنیت نیستند. البته بایرلورکوزن تیمی قدرتمند است و بازیکنان خوبی در آن حضور دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سرمربی پیشین روبین‌کازان افزود: سردار آزمون به تیمی می‌رود که سطح فنی‌اش با او مطابقت دارد. اگر به تیم قدرتمندتری می‌رفت دچار مشکل می‌شد. آزمون ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و زبان مربی را درک می‌کند. زمانی که 19 ساله بود او را در اختیار داشتم. در نخستین تمرین دیدم که چگونه با هم‌پستی‌اش در تعامل است. در همان تمرین به خودم گفتم ساختار خط حمله تیمم با آزمون ادامه پیدا می‌کند. او سرعت لازم را داشت و باید روی قدرت فیزیکی و انفجاری‌اش کار می‌کردیم.

برای تغییر لیگ آزمون زمان مناسبی را انتخاب کرده است

رینات بیلیالتدینوف در ادامه اظهار داشت: آزمون زمان مناسبی را برای تغییر لیگ انتخاب کرد. در لیگ آلمان نیاز به تطبیق دارد اما آزمون دیگر آن پسر جوان نیست. آزمون را از دوران همکاری‌مان به خاطر دارم. بازیکنی است که درک زیادی از فوتبال دارد. در آلمان سبک آماده‌سازی تیمی متفاوت است و آزمون می‌تواند تطبیق لازم را پیدا و به جلو حرکت کند.

سردار آزمون روز گذشته با امضای قرارداد 5 ساله‌ای به بایرلورکوزن پیوست. آزمون تا پایان فصل جاری برای زنیت بازی می‌کند و سپس راهی بوندس‌لیگای آلمان خواهد شد.