تاریخ : 1400,یکشنبه 03 بهمن13:16
کد خبر : 421799 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

کارمزد پرفکت مانی چقدر است

پرفکت مانی پلتفرمی مشابه پی‌پال و سایر پلتفرم‌های پرداخت الکترونیک آنلاین است. این شرکت ده‌ها میلیون کاربر فعال در سطح جهان دارد و از معتبرترین شرکت‌های ارائه خدمات پرداخت در دنیا محسوب می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، پرفکت مانی یکی از محبوبترین کیف پولهای الکترونیکی بین المللی است. انواع حسابهای پرفکت مانی، برای انجام تراکنشهای مالی نامحدود و تسریع روند انتقال پول از حسابهای وب مانی، پرفکت مانی و حساب پی پال استفاده میشوند.

سیستمهای پرداخت آنلاین Perfect Money و Web Money یا PayPal برای انجام تراکنشهای مختلف کاربران، مبلغی را بهعنوان کارمزد تعیین میکنند که در زمان انجام تراکنش، این مبلغ به‌طور اتوماتیک از حساب کاربر انتقال دهنده کسر میشود. این مبلغ کسر شده همان هزینه ارائه خدمات به ماست. اگر شما هم از سیستم پرداخت پرفکت مانی استفاده میکنید و میخواهید بدانید که این سیستم برای هر تراکنش چند درصد کارمزد کسر می کند، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کارمزد پرفکت مانی چقدر است

کارمزد پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی پلتفرمی مشابه پی‌پال و سایر پلتفرم‌های پرداخت الکترونیک آنلاین است. این شرکت ده‌ها میلیون کاربر فعال در سطح جهان دارد و از معتبرترین شرکت‌های ارائه خدمات پرداخت در دنیا محسوب میشود. این سیستم برای ارائه خدمات به کاربران درصدی از مبلغ نقل و انتقال را از حسابها آنها کسر میکند، به این درصد کارمزد گفته میشود.

درصد کارمزد پرفکت مانی با توجه به نوع تراکنشی که کاربر قصد انجام آن را دارد، متفاوت است. در واقع در سیستم پرفکت مانی، درصد کارمزد هر خدمتی که به ما ارائه میشود، با توجه نوع آن تراکنش رقم مشخصی است. اگر به سایت Perfect Money مراجعه کنید و به بخش Fees بروید، جدول مربوط به درصد کارمزدهای هر تراکنش را خواهید دید. البته برای راحتی کار، ما این جدول را برایتان آوردهایم.

کارمزد پرفکت مانی چقدر است

نحوه کارکرد حساب پرفکت مانی

کار کردن با حساب پرفکت مانی بسیار آسان است. برای شروع کار با کیف پول پرفکت‌مانی، ابتدا باید به وب سایت رسمی perfectmoney.is مراجعه کنیم. سپس زبان مورد نظرمان را انتخاب کنیم و بر روی “Sign up” کلیک نماییم.

بعد از این مرحله، صفحه‌ای باز می‌شود که باید جزئیات و اطلاعات درخواستی آن را تکمیل کنیم. برای افتتاح حساب باید اطلاعات واقعی خودمان را به سایت ارائه دهیم، تا در دفعات بعدی برای ورود به حسابمان دچار مشکل نشویم. بعد از عضویت و فعال‌سازی اولیه حساب، می‌توانیم از این سیستم برای نقل و انتقال وجه استفاده کنیم و به ازای هر تراکنش مشمول کارمزد میشویم.

 

انواع تراکنشها و کارمزدها در سیستم پرفکت مانی

اما برویم سراغ معرفی درصد کارمزد تراکنشها در حسابهای پرفکت مانی! ما کارمزد انتقال پرفکت مانی را برحسب نوع تراکنشها تفکیک کردهایم، که در ادامه آنها را میخوانید:

  1. اگر قصد واریز به حساب داریم و میخواهیم از مبدا به مقصد بهصورت مستقیم پول ارسال کنیم، کارمزد جابجایی مبلغ، صفر است.
  2. برداشت از حساب مشمول کارمزد میشود و ما با برداشت مستقیم و انتقال ارز به کارت بانکی‌مان باید حدوداً 2.85 درصد کارمزد پرداخت کنیم. البته اگر برداشت با بیت کوین باشد این رقم 0.5 درصد خواهد شد.
  3. تبدیل نرخهای دلاری از USD/EUR و EUR/USD بسته به نرخ بازار از ما کارمزد کسر می کند.
  4. سود حسابهای با دارایی بیش از 500 دلار تراکنش ماهانه، مشمول 4 درصدی کارمزد سالانه میشود.
  5. نقل و انتقالات داخلی اکانت پریمیوم پرفکت مانی، شامل 0.5 درصد کارمزد فرستنده است. همچنین نقل و انتقال داخلی اکانت وریفای شده نیز شامل 0.5 درصد و نقل و انتقال داخلی اکانت وریفای نشده 1.99 درصد یا همان 2 درصد کارمزد از سمت حساب فرستنده میشود.
  6. هزینه ارسال پیامک امنیتی SMS 0.1 دلار و هزینه امنیتی بازگردانی حساب ۱۰۰ دلار است.
  7. سیستم همکاری در فروش که عضوگیری با لینک رفرال میباشد، شامل 1 درصد سود سالیانه است.

 

آیا کارمزد پرفکت مانی زیاد است؟

شاید باورتان نشود، ولی پرفکت مانی جزو سیستمهای پرداخت با کارمزد پایین محسوب میشود. درصد کارمزد پرفکت مانی، در مقایسه با کارمزد وب مانی که رقیب اصلی این سیستم پرداخت محسوب میشود، پایینتر است. هزینه انتقال وجه داخلی، یعنی انتقال پول از یک حساب پرفکت مانی به یک حساب پرفکت مانی دیگر در این سیستم 0.5 درصد از کل مبلغ تراکنش است؛ ولی این رقم در حساب وب مانی حدود 0.8 است.

کارمزد پرفکت مانی چقدر است

انواع حساب‌ها در پرفکت مانی

با توجه به اینکه نرخ کارمزد پرفکت مانی، برای حسابهای مختلف متفاوت است، میخواهیم انواع این حسابها را به شما معرفی کنیم تا در زمان افتتاح حساب تصمیم بهتری بگیرید:

حساب Normal؛ تمامی کاربران جدید سیستم پرفکت مانی، بهصورت پیش فرض این نوع حساب را دارند. این حساب دارای محدودیت خاصی نیست، ولی در هر تراکنش باید 1.5 درصد کارمزد بپردازیم.

حساب Premium؛ پس از گذشت یک سال از عمر حسابهای نرمال و بعد از اینکه گردش مالی حسابها به میزان مشخصی رسید، حساب ما به سطح پریمیوم ارتقا مییابد. با داشتن این نوع حساب، ما به قابلیت‌های خاصی دسترسی پیدا می‌کنیم، که مهمترین آنها کارمزد 0.5 درصدی برای تراکنش‌ها است.

حساب Partner؛ این اکانت، فقط با تایید پرفکت‌مانی در اختیار اشخاصی قرار می‌گیرد که قصد بهینه سازی وب سایت خود برای انجام نقل و انتقالات B2B را دارند. معمولاً اولویت اعطای چنین اکانتی با شرکتهایی است که فروشگاه اینترنتی دارند یا از طریق اینترنت کسب درآمد میکنند.

معمولاً برای نقل و انتقالات پرفکت مانی باید احراز هویت شویم، ولی صرافیهای آنلاین معتبری مانند ایکس پِی اکسچنج وجود دارند که بدون احراز هویت این کار را انجام میدهند.

 

هزینه‌های حساب پرفکت مانی چقدر است؟

معمولاً توسعه‌دهندگان همه سیستمهای پرداخت آنلاین، برای انجام تراکنشهای مالی هزینه‌ای را در نظر می‌گیرند. کمیسیون نقل و انتقالات پرفکت مانی نیز برای کاربران خود هزینههایی را در نظر گرفته است. البته این رقم برای کاربران تایید شده، کمتر بوده و انجام عملیات برای آنها به صرفه‌تر است. در ادامه شرح این هزینهها را برایتان آوردهایم:

  • نقل و انتقال درون سیستمی برای هر کاربر تایید شده 0.5 درصد و برای کاربران تایید نشده 1.99 درصد است.
  • هزینه استفاده از موارد امنیتی 0.1 درصد وجه مورد نظر است.
  • هزینه ۱۰۰ دلار برای بازیابی اکانت در نظر گرفته شده است.
  • هزینه wire transfer برای خارج کردن مبالغ، ۱۰۰ دلار یا 100 یورو به علاوه 3% از مبلغ کل است.

پرفکت‌مانی به کاربرانی که بهطور فعال با سیستم پرفکت‌مانی فعالیت می‌کنند، بسته‌های بهینه کسب و کار ارائه می‌کند. این بستهها شامل ابزارهای کاربردی مناسب برای انجام تسویه حساب هستند.

 

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم در مورد کارمزد پرفکت مانی اطلاعات کامل و مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تا به حال این حساب را نداشتهاید، دیر نشده! می توانید همین الان اقدام کنید و از خدمات ارزی این سیستم لذت ببرید و آن را با هر روشی که دوست دارید، شارژ کنید.

پیشنهاد می کنیم برای خرید و فروش پرفکت مانی یا ووچر پرفکت مانی به سایت ایکس پِی اکسچنج (پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال) مراجعه کنید. در این پلتفرم بدون نیاز به تایید اطلاعات هویتی (تلفن ثابت و ارسال عکس سلفی) در کوتاه‌ترین زمان، حساب شما احراز هویت می شود.


کد خبرنگار : 37