تاریخ : 1400,سه شنبه 05 بهمن04:25
کد خبر : 422033 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

اجاره خودرو لوکس در تهران

هنگام درخواست خودرو، مشتری باید گواهینامه رانندگی، آدرس دقیق، بیمه نامه، آدرس ایمیل، شماره تلفن و کارت اعتباری خود را در آژانس‌های کرایه خودرو ارائه دهد. زیرا بسیاری از آژانس‌های کرایه خودرو پول را به عنوان روشی پرداخت نمی‌دانند و از کارت‌های اعتباری افراد به عنوان وثیقه برای پرداخت خسارت خودرو استفاده می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امروزه اجاره ماشین لوکس در تهران بسیار رونق یافته است و به دلایل مختلف افراد تمایل دارند به جای استفاده از خودروی شخصی یا خرید خودرو از خودروهای اجاره‌ای استفاده کنند. یکی از بزرگترین دلایلی که مردم ماشین کرایه می‌کنند، دایره رو به رشد سفر است. امروزه به دلیل امکان و مقرون به صرفه نبودن سفرهای طولانی با ماشین، مردم برای سفرهای طولانی خود از قطار و هواپیما استفاده می‌کنند. در این زمان اجاره خودرو یکی از بهترین راه حل‌ها برای رفع نیاز مردم در مقصد است. هر فرد با توجه به نیاز و بودجه خود می‌تواند در طول سفر ساعت‌ها، روزها، هفته‌ها و ماه‌ها خودروی مناسب اجاره کند. در ادامه به بررسی شرایط و مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو لوکس در تهران، اجاره ساعتی خودرو در تهران، اجاره خودرو ارزان در تهران و همچنین مزایای استفاده از این نوع خودرو در تهران می‌پردازیم.

اجاره خودرو لوکس در تهران

شرایط اجاره خودرو تهران

اجاره ماشین در تهران بسیار ساده است و نیاز به شرایط و امکانات خاصی ندارد. برای اجاره خودرو افراد می‌توانند با مشاورین سایت و یا موسسات اجاره‌ای مانند سایت رنتینال تماس حاصل نمایند تا پس از مشاوره و توضیح سوابق رانندگی مشتری و میزان کرایه خودرو نسبت به پرداخت بیعانه اقدام لازم صورت گیرد. و ماشین را اجاره کنید

آژانس‌ها و سایت اجاره خودرو لوکس تهران به دو روش می‌توانند با مشتریان خود قرارداد ببندند:

  1. تحویل خودرو درب منزل مشتری و انعقاد قرارداد با آن توسط نماینده قانونی شرکت
  2. با حضور مشتری در شرکت، قرارداد با مدیرعامل شرکت منعقد می‌شود.

هنگام درخواست خودرو، مشتری باید گواهینامه رانندگی، آدرس دقیق، بیمه نامه، آدرس ایمیل، شماره تلفن و کارت اعتباری خود را در آژانس‌های کرایه خودرو ارائه دهد. زیرا بسیاری از آژانس‌های کرایه خودرو پول را به عنوان روشی پرداخت نمی‌دانند و از کارت‌های اعتباری افراد به عنوان وثیقه برای پرداخت خسارت خودرو استفاده می‌کنند.

وسایل نقلیه معمولاً قبل از تحویل به مشتری از نظر آسیب به طور کامل بازرسی می‌شوند و هنگام بازگرداندن وسیله نقلیه برای آسیب احتمالی از آنها فیلمبرداری می‌شود. در هنگام اجاره خودرو، کیلومتر مجاز تردد خودروهای آلمانی 200 کیلومتر، ایرانی 250 کیلومتر و انواع دیگر خودروهای لوکس مانند پورشه و مازراتی 150 کیلومتر است. در هنگام برگرداندن خودرو اگر کیلومتر اضافی داشته باشد باید هزینه پرداخت شود.

مدارک لازم برای اجاره ماشین تهران

افراد برای اجاره خودرو در تهران به مدارک مختلفی نیاز دارند (بسته به ایرانی یا خارجی بودنشان) از جمله:

  • چک یا سفته متناسب با مبلغ و هزینه وسیله نقلیه
  • کارت ملی
  • گواهینامه رانندگی
  • سند ملکی متعلق به شخص متقاضی اجاره
  • 15 درصد ارزش خودروهای ایرانی و هفت تا ده درصد ارزش سایر خودروها را واریز کند
  • خودروی متقاضی باید در پارکینگ عمومی پارک شده و مدرک وی به شرکت تحویل داده شود.

اجاره ساعتی خودرو در تهران برای اتباع خارجی

مدارک لازم برای اجاره ساعتی ماشین در تهران به شرح زیر میباشد

  • کارت ملی و شناسنامه معتبر
  • ویزا و پاسپورت
  • تصویر بلیط رفت و برگشت مشتری
  • گواهینامه رانندگی
  • 15 درصد ارزش خودروهای ایرانی و هفت تا ده درصد ارزش سایر خودروها (به ریال یا سایر ارزهای دیجیتال) واریز شود.

اجاره خودرو لوکس در تهران

اجاره خودرو ارزان تهران

دلایل زیادی برای اجاره خودرو ارزان تهران وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها استفاده از خودروهای لوکس برای قرارهای کاری و یا حضور در رویدادهای خاص است. در این شرایط می‌توان خودروهای مورد نظر را با توجه به نوع سفر از بین خودروهای لوکس یا کلاسیک مختلف در مدل‌های مختلف انتخاب و اجاره کرد. با استفاده از این گروه از خدمات که در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار بوده‌اند، مزایای متعددی به دست خواهید آورد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

  • از خودروهای لوکس ارزان قیمت استفاده کنید
  • برنامه‌ریزی بهتر سفر با اجاره ماشین بدون راننده
  • با اجاره خودرو برای سفرهای خانوادگی و گروهی و عدم پرداخت هزینه‌های بالا به آژانس‌ها و تاکسی‌ها در هزینه‌های سفر صرفه جویی کنید.
  • هنگام سفر با هواپیما، قطار یا اتوبوس و بدون ماشین شخصی، راحتی بیشتری را فراهم می‌کند.

اجاره خودرو لوکس در تهران

مزیت اجاره خودرو لوکس

مزایای اجاره ماشین لوکس بسیار زیاد است، از جمله:

آزادی رفت و آمد: اجاره ماشین در تعطیلات می‌تواند نگرانی شما را در مورد هزینه تاکسی، برنامه و زمان حرکت و ایستگاه اتوبوس و غیره کاهش دهد. علاوه بر این، اجاره ماشین به شما کمک می‌کند تا از تعطیلات خود لذت کافی را ببرید.

قیمت مناسب: به طور معمول به دلیل فضای رقابتی بین دفاتر و شرکت‌های اجاره خودرو، معمولا طیف وسیعی از خودروها با قیمت بسیار مناسب اجاره می‌شوند.

افزایش توان مالی: اگر فردی در یکی از شهرهای بزرگ زندگی می‌کند و نیازی به استفاده روزانه از خودرو ندارد، می‌تواند خودرو اجاره کند و هزینه‌هایی مانند بیمه خودرو، پارکینگ، معاینه مکانیکی، لاستیک و ... را بپردازد. بیرون رفتن. همچنین می‌توانید از ماشین‌های کرایه‌ای برای سفر استفاده کنید و هزینه کمتری برای ماشین پرداخت کنید.

بهبود کیفیت زندگی: پیدا کردن و اجاره ماشین هنگام ورود به فرودگاه بسیار ساده است. افراد می‌توانند در این زمان به جای استفاده از تاکسی‌های گران قیمت و اتوبوس‌های شلوغ و ناراحت‌کننده (به خصوص زمانی که هتل و ایستگاه اتوبوس دور هستند) ماشین کرایه کنند. به این ترتیب از آسایش و امنیت روانی بیشتری برخوردار می‌شوند.

راحتی و آسایش: اجاره ماشین در سفر به شما کمک می‌کند آزادی عمل بیشتری داشته باشید و بتوانید از مکان‌های مختلف و دور دیدن کنید. مسیرهای پیاده روی، رستوران‌های شیک و چندین ویلا از جمله این مکان‌ها هستند که در بسیاری از موارد با اتوبوس نمی‌توان به آنها دسترسی پیدا کرد.

صرفه جویی در هزینه: به شما امکان می‌دهد هتلی را رزرو کنید که در فاصله چند قدمی مرکز شهر قرار دارد و قیمت مقرون به صرفه‌تری دارد. به این ترتیب علاوه بر صرفه جویی در هزینه، با سهولت و آزادی بسیار بیشتری قادر به جابجایی و حمل و نقل خود خواهید بود.

قیمت اجاره خودرو تهران در سایت رنتینال

قیمت خودروی اجاره‌ای بسته به مدل خودرو، تعداد روز و ساعت اجاره خودرو، تعداد کیلومترهای مجاز رانندگی با آن و اینکه قرارداد اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده منعقد شده است، متفاوت است. به همین دلیل نمی‌توان قیمت واحدی برای اجاره خودرو در نظر گرفت. در حال حاضر به روزترین خودروهای اجاره‌ای با بهترین شرایط در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، رشت، شیراز و سایر شهرهای ایران اجاره داده می‌شود. افراد می‌توانند با مراجعه به سایت اجاره خودرو رنتینال از قیمت دقیق اجاره خودرو مطلع شده و همچنین از قیمت اجاره خودروی لوکس مطلع شوند. علاوه بر این، رنتینال در مقایسه با سایر شرکت‌ها و سایت‌های مشابه، اجاره خودرو ارزان را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.


کد خبرنگار : 93