تاریخ : 1400,سه شنبه 05 بهمن04:38
کد خبر : 422036 - سرویس خبری : آخرین اخبار زنان

ناباروری شکست خورد! بهترین روش ها برای درمان ناباروری

برای درمان ناباروری باید به فکر تنظیم هورمون ها باشیم. مواد دارویی زیادی برای این منظور وجود دارد که به تنظیم هورمون کمک می کنند. با این حال به نظر می رسد مصرف مواد شیمیایی برای تنظیم هورمون های زنانه در دراز مدت اثرات منفی دارد. به همین علت توصیه شده از مواد طبیعی برای این منظور استفاده شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مشکلات ناباروری در ایران، چالشی بزرگ اما قابل حل است. در حالی که جامعه ایران به سمت پیری سوق داده می شود و تعداد ازدواج ها به دلایل مختلف کاهش پیدا کرده است، کم بودن میزان باروری در بین زوج های جوان، معضلی اساسی است. اگرچه بسیاری از زوج های جوان علاقه ای برای بچه دار شدن ندارند اما طیف گسترده ای از آنها علی رغم تلاش برای باروری، هنوز طعم شیرین پدر و مادر شدن را نچشیده اند.

ناباروری شکست خورد! بهترین روش ها برای درمان ناباروری

به نظر می رسد دلایل مختلفی دست در دست هم داده اند تا ناباروری infertility در جامعه گسترش پیدا کند. شناسایی این موارد کمک می کند تا بهترین بارخورد را برای درمان ناباروری بگیریم. در ادامه به برخی از مهمترین عوامل بروز ناباروری در مردان و زنان می پردازیم که می تواند دریچه ای برای حل این مشکل باشد

1. مشکلات هورمونی بانوان

یکی از مشکلات عمده که باعث بروز ناباروری در بانوان می شود، مشکلات هورمونی است. مشکلات هورمونی باعث به هم ریخته شدن عادت ماهیانه بانوان، سندرم تخمدان پلی کیستیک PCO و بیماری های مختلف می شود. نتیجه مهم این بیماری ها، بروز ناباروری در بانوان است.

برای درمان ناباروری باید به فکر تنظیم هورمون ها باشیم. مواد دارویی زیادی برای این منظور وجود دارد که به تنظیم هورمون کمک می کنند. با این حال به نظر می رسد مصرف مواد شیمیایی برای تنظیم هورمون های زنانه در دراز مدت اثرات منفی دارد. به همین علت توصیه شده از مواد طبیعی برای این منظور استفاده شود.

ژل رویال Royal Jelly یکی از بهترین مواد طبیعی برای مقابله با به هم ریختگی هورمونی در بانوان است. این ماده طبیعی که برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، خواص بی نظیری برای تنظیم هورمون های زنانه دارد که به درمان ناباروری کمک می کند. علاوه بر ژل رویال، درمان های طبیعی دیگری نیز برای تنظیم هورمون های زنانه وجود دارد که اثرات بی نظیری دارند. آشنایی با خواص ژل رویال می تواند بسیاری از مشکلات شما را برطرف کند.

2. بی میلی و ضعف در قوای جنسی

ناباروری شکست خورد! بهترین روش ها برای درمان ناباروری

به جرئت می توان گفت که تقویت قوای جنسی چه در مردان و چه در زنان، یکی از عوامل مهم برای برطرف کردن ناباروری است. جالب است بدانید که بسیاری از زوج های نابارور تنها به دلیل بی میلی به برقراری رابطه جنسی، موفق به بچه دار شدن نمی شوند. در واقع عدم رابطه زناشویی به صورت مستمر، شانس بچه دار شدن را از آن ها می گیرد و ناباروری در آن ها ایجاد می شود.

مصرف مواد طبیعی محرک برای زوج های جوان و تقویت قوای عمومی بدن از مهمترین اقدامات برای افزایش قوای و میل جنسی است. مصرف مواد طبیعی مقوی می تواند به درمان سردمزاجی HSDD که در بانوان بیشتر دیده می شود نیز کمک کند.

مصرف منظم عسل طبیعی، مغزیجات، داروهای گیاهی مثل جینسینگ و حتی ژل رویال می تواند گزینه هایی عالی برای درمان بی میلی جنسی باشد. برخی محصولات که به صورت ترکیبی تولید شده اند نیز می توانند گزینه های خوبی برای درمان ضعف و بی میلی باشند. برای مثال کپسول ژل رویال جینسینگ یک گزینه عالی برای تقویت قوای جنسی و مقابله با ناباروری است.

3. مشکلات مردانه عامل ناباروری

در گذشته گمان می رفت که ناباروری به علت مشکلاتی در بدن بانوان ایجاد می شود. با گذشت زمان و تحقیقات گسترده در این زمینه و البته تغییر در سبک زندگی مردان، مشخص شد که منشاء بسیاری از از ناباروری ها در دنیا، مردانه است. بسیاری از افراد عامل اصلی ناباروری مردانه را مشکلات تغذیه ای، کمبود تحرک به ویژه برای مشاغل اداری و سختی کار برای مشاغل پرزحمت بیان می کنند.

از مشکل در برقراری رابطه زناشویی گرفته تا ضعیف بودن اسپرم ها می توانند به عواملی برای ناباروری در مردان Male infertility تبدیل شوند. اگرچه صحبت در مورد درمان هر کدام از این بیماری ها نیاز به مطالب جداگانه دارد؛ اما بسیاری از این مشکلات مثل ضعیف بودن و شکسته بودن اسپرم، تحرک پایین در اسپرم ها، کمبود مواد پروتئینی و... همگی می توانند با مصرف منظم برخی مواد طبیعی برطرف شوند.

به طور کلی در زمینه درمان ناباروری در مردان می توان به برخی از محصولات زنبور عسل مراجعه کرد. از گرده گل گرفته تا عسل و ژل رویال، گزینه هایی عالی برای رفع مشکلات جنسی مردانه هستند. همچنین مصرف مغزیجات و برخی سبزیجات نیز می تواند به رفع این بیماری ها کمک کند.

4. مشکلات روحی و روانی، دلیلی برای ناباروری

ناباروری شکست خورد! بهترین روش ها برای درمان ناباروری

استرس، افسردگی، عدم علاقه به همسر و... عواملی جانبی برای بروز ناباروری هستند. فکر زیاد و استرس های غیر کنترل شده، باعث کاهش روابط زناشویی و بروز مشکل در هورمون های مردان و زنان می شود. همین موضوع به سادگی باعث می شود تا زوجین توانایی باروری خود را از دست بدهند.

در تحقیقات مختلفی که در سراسر دنیا شده است، افرادی که با کارهای استرس زا و سنگین از نظر فکری در ارتباط هستند، شانس کمتری برای ناباروری دارند. همچنین افسردگی و بیماری های مشابه آن می تواند به عامل برای بروز ناباروری بدل شود. طبیعی است که با مصرف داروهای طبیعی و شیمیایی به منظور درمان این مشکلات روحی و روانی، می توان گامی موثر برای درمان ناباروری برداشت.

مصرف عسل طبیعی به ویژه عسل بهارنارنج، یک پیشنهاد عالی است. همچنین ژل رویال یکی از مواد نشاط بخش، کاهنده استرس و رفع کننده افسردگی است. البته قطعا شما با مصرف دیگر مواد طبیعی آرامشبخش نیز می توانید به آرامش بیشتری دست پیدا کنید. با این حال برخی مواد طبیعی مثل ژل رویال و عسل طبیعی به صورت همه جانبه به شما برای درمان ناباروری کمک می کنند.

نتیجه گیری

آنچه بیان شد، تنها بخشی از مهمترین عوامل ایجاد کننده ناباروری infertility بود. مقابله با این عوامل اگر به درستی انجام شود، شما به راحتی می توانید طعم بچه دار شدن را بچشید. سعی کنید برای درمان ناباروری حتما به سراغ افراد متخصص بروید و تا جای ممکن در کنار روش های طب نوین، از مواد طبیعی مثل ژل رویال و عسل استفاده کنید. امروزه در دنیا، ژل رویال در داروخانه ها به عنوان مکمل باروری ارائه می شود.

ناباروی قابل درمان است، کافی است شما بخواهید!


کد خبرنگار : 93