تاریخ : 1400,چهارشنبه 06 بهمن16:07
کد خبر : 422185 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

اعلام وصول ۵ سوال ملی از وزرای بهداشت، کار و صنعت

محمد رشیدی عضو هیئت رئیسه مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه 6 بهمن‌) قوه مقننه، اعلام وصول 5 سوال ملی و 5 طرح به صورت عادی را به شرح زیر قرائت کرد:

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سوال ملی محمدحسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب و تعدادی دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص علت عدم نظارت وزارت بهداشت بر دریافتی پزشکان از بیماران.

اعلام وصول ۵ سوال ملی از وزرای بهداشت، کار و صنعت

- سوال ملی محمدحسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب و تعدادی دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص علت عدم توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی.

- سوال ملی علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و تعدادی دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص عدم اعتقاد به اجرای سند چشم‌انداز 1404 برای رسیدن به رتبه اول منطقه در حوزه سلامت.

- سوال ملی موسوی لارگانی نماینده فلاورجان و تعدادی دیگری از نمایندگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص انتصاب معاونین مدیران و روسای سازمان‌ها از افراد خارج از وزارتخانه.

- سوال ملی محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه و تعدادی دیگری از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص برنامه وزارت صنعت،معدن و تجارت جهت اصلاحات ساختاری، متناسب‌سازی قیمت، بهبود کیفیت و نظارت بر معاملات صنعت خودرو.

- طرح اصلاح قانون مدیریت بحران کشور.

- طرح الحاق دو جزء به تبصره 2 بند (چ) ماده (37) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور.

- طرح تعیین حوزه‌های انتخاباتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی.

- طرح اصلاح تبصره (1) ماده (63) قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی.

- طرح اصلاح بند (ب) ماده (1) قانون برگزاری مناقصات.