تاریخ : 1400,چهارشنبه 06 بهمن16:44
کد خبر : 422188 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

پورعلی‌گنجی:

امیدوارم زودتر برگردم و به تیم ملی کمک کنم

مرتضی پورعلی‌گنجی درباره آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و با جدیت تمریناتم را انجام می‌دهم. فکر می‌کنم تا یکی دو ماه دیگر بتوانم با تیم تمرین و بازی کنم. پزشکان می‌گویند قبل از 7 ماه مصدومیت نمی‌توان بازی کرد و خطرناک است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،

امیدوارم زودتر برگردم و به تیم ملی کمک کنم

وی در مورد مصدومیت همزمان سایر بازیکنان ملی‌پوش از حمله عارف غلامی تصریح کرد: مصدومیت بخشی از فوتبال است که این مورد طولانی مدت است. اگر بازیکنی جراحی خوبی داشته باشد و تمرینات را منظم پشت سر بگذارد می‌تواند به فوتبال برگردد. امیدوارم هر چه زودتر برگردیم و بتوانیم به تیم ملی و باشگاه‌های‌مان کمک کنیم.

پورعلی‌گنجی در مورد شرایط تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی فردا (پنجشنبه) مقابل عراق در بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر گفت: تیم ملی بازیکنان با کیفیت و کادرفنی خوبی دارد و مدیریت خوبی بر آن حاکم است. با توجه به کیفیت و استعدادهایی که در تیم ملی هستند و مدیریتی که وجود داشت، تیم ملی راحت، متمرکز و پرتلاش توانست نتیجه بگیرد. بازی با عراق را هم می‌توانیم ببریم و فردا جشن صعود بگیریم.

این بازیکن در خصوص ابتلای برخی از ملی‌پوشان به ویروس کرونا خاطرنشان کرد: این ویروس منحوس از جمع ما نمی‌رود و امیدوارم پی خودش را بگیرد و برود! آرزوی سلامتی برای تک تک بازیکنان دارم. باید حواس‌مان را جمع کنیم و مراقب دور و اطراف‌مان باشیم. حتی در صورت نبود بازیکنان باکیفیتی که کرونا دارند، می‌توانیم برابر عراق نتیجه بگیریم.

وی با اینکه چند روز پیش، روز مادر بود و ارادتی که همیشه به مادرش داشته است، گفت: همه مادران برای فرزندان‌شان با ارزش هستند. مادر من، عشق و تمام زندگی‌ام است. خانواده‌ام تمام وجودم هستند و امیدوارم با تلاش برگردم و آنها را خوشحال کنم. برای همه مادران آرزوی سلامتی دارم و روح مادرانی که در این دنیا نیستند، شاد باشد.