تاریخ : 1400,چهارشنبه 06 بهمن18:34
کد خبر : 422203 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

راهنمای جامع خرید یخچال اصل از بانه

در هنگام خرید یخچال باید به نکات زیادی توجه کردو به دلیل اهمیت یخچال، ممکن است به فروشگاه های متعددی مراجعه نمایید. از این میان خرید یخچال از بانه می تواند گزینه ای برای خرید یخچال با قیمت مناسب باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از آلندهوم: از جمله لوازم برقی مهم و ضروری در هر آشپزخانه ای یخچال فریزر ها هستند، که با توجه به مدل های متنوع و قیمت بالای این محصول، انتخاب یخچال فریزر متناسب با سبک زندگی و با قیمت مناسب، کار سختی است و باید در انتخاب آن توجه کافی را به خرج داد.

در هنگام خرید یخچال فریزر باید به نکاتی از جمله فضای آشپزخانه، ظرفیت مورد نیاز با توجه به تعداد افراد خانواده، برند و قیمت آن توجه کرد.

در ادامه به راهنمای خرید یخچال فریزر متناسب با نیاز و بودجه ی شما می پردازیم.

خرید یخچال فریزر

خرید یخچال به دلیل هزینه ی زیادی که بابت آن پرداخت می شود از جمله خرید های مهم به شمار می رود. امروزه در منازل، محیط های تجاری و اداری، هتل ها و فروشگاه ها نیز از یخچال ها استفاده می شود.

در هنگام خرید یخچال باید به نکات زیادی توجه کردو به دلیل اهمیت یخچال، ممکن است به فروشگاه های متعددی مراجعه نمایید. از این میان خرید یخچال از بانه می تواند گزینه ای برای خرید یخچال با قیمت مناسب باشد.

خرید یخچال از بانه

با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی اغلب با پیشنهاد خرید یخچال از بانه مواجه می شویم.

بانه مرکز فروش لوازم برقی و خانگی در کشور است که در آن با تنوعی از محصولات و برندهای مختلف، با قیمتی مناسب تراز بازارهای مناطق دیگر کشور به فروش می رسند. در بانه برندهای شناخته شده ای از جمله سامسونگ، ال جی، بوش و.... موجود است.

راهنمای خرید یخچال از بانه

 برای خرید یخچال از بانه باید به نکات مهمی توجه کنید تا بتوانیدمحصولیمناسب با نیاز خانواده و یا محیطی که در نظر دارید و مقدار بودجه ی مورد نظرتان خریداری کنید.

از طرفی دیگر یخچال ها از جمله حیاتی ترین و گران ترین لوازم آشپزخانه هستند، به همین دلیل برای خرید یخچال مناسب با کیفیت بالا باید اطلاعات کافی از مدل ها، برند ها، ظرفیت ها و... کسب کنید. در ادامه به نکات ضروری که باید در هنگام خرید یخچال از بانه بدانید پرداخته ایم. 

قیمت خرید یخچال از بانه

به دلیل قیمت های پایین لوازم برقی و لوازم خانه در بانه در مقایسه با مناطق داخلی کشور بسیاری از افراد به دنبال خرید یخچال از بانه هستند. این اختلاف قیمت به این دلیل است که لوازم برقی در مناطقی مانند بانه قوانین و هزینه ی گمرکی نمی پردازند و تنها حق ترانزیت بر روی قیمت کالا افزوده می شود، به همین دلیل در هنگام خرید یخچال از بانه تفاوت زیادی در قیمت و مدل های اجناس مشاهده می شود.

در مدل های یخچال ها از جمله یخچال ساید بای ساید اختلاف قیمت بین چهار و پنج میلیون تومان می باشد که عدد قابل توجهی است. فروشگاه هایی که محصولات خود را به طورمستقیم و بدون واسطه از بانه عرضه می کنند، قیمت مناسبتر و ارزانتری از مناطق دیگر کشور دارند.

انواع مدل یخچال فریزر 

در هنگام خرید یخچال از بانه با انواع یخچال فریزرها در مدل های یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر بالا و پایین و یخچال فریزر دوقلو مواجه می شوید که نسبت به ظرفیت مورد نیاز و تعداد نفرات خانواده و کاربردشان انتخاب می شوند، هر کدام از این مدل ها از نظر ظاهری، ظرفیت و کاربردشان با یکدیگر متفاوت هستند.

خرید یخچال فریزر بالا پایین از بانه

در این بخش از خرید یخچال از بانه به معرفی یخچال فریزر بالا پایین می پردازیم، در این مدل ها فریزرها در پایین و یا بالا قرار گرفته اند؛ در برندهایی مانند بوش به دلیل کاربرد بیشتر یخچال در طول روز اغلب فریزرها در پایین قرار دارند و این مدل در بین خریداران محبوب تر است. این مدل به یخچال های کمبی نیز معروف هستند و به دلیل قیمت مناسب و ابعاد کم و گنجایش مناسب برای تعداد افراد 2 تا 3 نفر گزینه مناسبی جهت خرید هستند.

خرید یخچال‌های درب فرانسوی از بانه

یخچال های درب فرانسوی مدلی از یخچال  مدرن هستند که شامل راحتی و گنجایش بیشتری است و ترکیبی از ساید بای ساید و یخچال های فریزر پایین است. این محصولات شامل دو درب ساید بای ساید در بالا به عنوان یخچال و کشوهایی در پایین به عنوان فریزر هستند.

در هنگام خرید این مدل یخچال از بانه توجه کنید که فضای کافی در آشپزخانه ی منزلتان داشته باشید.

خرید یخچال فریزر دوقلو از بانه

این یخچال‌ها نیز در چند سال اخیر روانه بازار شده‌اند و محبوبیت خوبی نیز کسب کرده است. در طراحی این یخچال، قسمت فریزر و یخچال کاملا از هم جداشده‌اند. یک طرف برای فریزر و طرف دیگر برای یخچال است. فضای نسبتا بزرگی دارد و مواد غذایی زیادی را می‌توان در این یخچال‌ها به راحتی جای داد. ویژگی خوب این مدل یخچال این است که در صورت کوچک بودن آشپزخانه می‌توان فریزر را در محل دیگری قرارداد و گزینه ی خوبی برای خرید یخچال از بانه است.

خرید یخچال فریزر ساید بای ساید از بانه

امروزه خرید یخچال فریزرهای ساید بای ساید از محبوبیت زیاد برخوردارند و به دلیل ظرفیت متناسب با خانواده های پر جمعیت، آپشن ها و نمای شیک و زیبای آن در آشپزخانه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. در سری های جدید از تکنولوژی های روز دنیا رونمایی می شود که خریداران را سر ذوق می آورد.

در هنگام خرید یخچال از بانه به ویژگی های مانند یخ‌ساز، آب‌سردکن، درب شیشه‌ای، سیستم عامل، دستگاه تصفیه آب، سیستم هشدار باز بودن درب ها و... توجه کنید و اطلاعات کافی در ارتباط با امکانات و ویژگی های یخچال فریزر ها کسب کنید.

توجه به اندازه هنگام خرید یخچال از بانه

در هنگام خرید یخچال از بانه باید به ظرفیت مورد نیاز و فضای منزلتان توجه کنید. گنجایش یخچال فریزرها و لوازم برقی را توسط لیتر و فوت مشخص می کنند. هرفوت تقریبا ظرفیتی برابربا 28.3 لیتراست،به طورمثال ظرفیت یخچال 30 فوتی تقریبا برابر با 849لیتراست.

در هنگام انتخاب گنجایش یخچال فریزر، تعداد نفرات اعضای خانواده و عادات غذایی خود را در نظر بگیرید. همچنین به متراژ آشپزخانه و فضای قرارگیری یخچال توجه کنید و ارتفاع یخچال با ارتفاع کابینت ها و فضای کافی برای باز شدن درب آن، از نکات مهمی است که در هنگام خرید یخچال از بانه باید با آن توجه کرد.

توجه به طرح و رنگ بدنه یخچال در هنگام خرید

از موارد دیگری که در زمان سفارش و خرید یخچال از بانه باید به آن توجه کرد طرح و رنگ است، عموما یخچال ها در برندهای مختلف دارای رنگ های مشکی، سیلور، سفید، تیتانیوم یا استیل هستند و همچنین از لحاظ طراحی دارای نوع طرح دار و ساده هستند که باید در هنگام خرید یخچال از بانه به دکوراسیون منزل و آشپزخانه ی خود توجه کافی را داشته باشید تا دچار مشکل و پشیمانی نشوید.

توجه به کمپرسور یا موتور یخچال هنگام خرید یخچال از بانه

موتور یخچال تاثیرگذارترین و مهم ترین فاکتوری است که در زمان خرید یخچال به آن توجه کرد. کارکرد یخچال فریزر به قدرت کمپرسور آن بستگی دارد، به میزان قدرت و کارکرد کمپرسور یخچال عمر بیشتری خواهد داشت و همچنین کیفیت نگهداری مواد غذایی نیز بالاتر خواهد رفت. یخچال های جدید هوشمند اغلب مجهز به کمپرسور خطی هستندو به همین دلیل انرژی کمتری مصرف می کنند؛ زیراموتورهای خطی اینورتر، با جریان متناوب و با فرکانس موردنیاز یخچال کار می‌کند و کم ‌و زیادکردن دور موتور،مصرف انرژی و استهلاک کمتریدارد،به همین دلیل در هنگام خرید یخچال از بانه انتخاب یخچال های مجهز به اینورتر انتخاب بهتری هستند و همچنین صدا و استهلاک خیلی کمتری نسبت به مدل های قدیمی ایجاد می کنند.

مصرف انرژی یخچال فریزر

انرژی و میزان برق مصرفی از جمله مواردی است که در زمان خرید یخچال از بانه باید به آن توجه کرد. در یخچال‌ها و لوازم برقی از برچسب‌هایAتاG استفاده شده است. رده انرژی A بهینه‌ترین یخچال ها ازنظر مصرف انرژی هستند و G مصرف برق بالا در کالا است.

خرید یخچال‌هایهوشمند

یخچال های هوشمند همواره گزینه های بسیار خوبی برای خرید از بانه هستند، زیرا یخچال‌هایهوشمند بهسطحبالایی ازپیشرفتو فناوریمجهز هستند، یخچال‌های هوشمند امروزه مجهز به نمایشگر،دوربین، سیستم عامل، اینترنت، دستیارصوتی و پشتیبانی ازفرامین صوتی شده اند. بااتصال یخچال های هوشمند به تلفن همراه خود، می توانید هشدار ها، اعلان ها و بخش داخلی یخچال را کنترل و مشاهده کنید.

توجه به قابلیت ها و ویژگی های یخچال فریزر

امکانات و ویژگی های یخچال از مهمترین مواردی است که هنگام خرید یخچال از بانه باید به آن توجه کنید، ویژگی های یخچال تاثیر زیادی بر روی قیمت آن دارد و باید بر طبق نیاز ها و معیار های شما انتخاب شود.

یخ‌ساز و آب‌سردکن یخچال

آب سرد کن و یخ ساز بر روی افزایش قیمت یخچال و فریزر تاثیرگذار است، برخی آب سرد کن ها به صورت مخزنوقمقمه ای بر روی یخچال ها قرار دارند و باید به صورت دستی پر شوند. نوع دیگر آب سرکن و یخ ساز ها به شیر آب شهری متصل می شوند و به صورت اتوماتیک و خودکار هستند بنابراین هزینه ی مجزا برای لوله کشی باید پرداخت شود.

کشوهای میوه و سبزیجات دریخچال

کشوهای جا میوه ای با اندازه مناسب، از مواردی هستند که باید در نظر گرفته شود و در زمان سفارش و خرید یخچال از بانه نمونه های مشابه و عکس های یخچال مورد نظر را با مصرف و نیاز خود مقایسه کنید، کشوهای جا میوه ای به تازه ماندن سبزیجات و کیفیت نگهداری آن ها کمک می کنند.

درب یخچال فریزر

فضای مورد نیاز برای باز شدن درب یخچال بسیار مهم است ممکن است در زمان خرید یخچال از بانه به آن توجه نکنید و زمانی که یخچال را تحویل گرفتید و در مکان مورد نظر از آشپزخانه قرار داید متوجه شوید که فضای کافی برای باز شدن درب یخچال نیست، همچنین برخی از یخچال ها به‌ شکلی طراحی شده‌اند کهجهت باز شدن درب‌های آن‌ را می توان برعکس کرد.

تعداد طبقات یخچال فریزر

تعداد طبقات یخچال و همچنین جنس طبقات می توانند گزینه مهمی در خرید یخچال از بانه باشد زیرا ممکن است قابل تعویض نباشند و تعداد طبقات متناسب با مصرف شما نباشند.

طبقات یخچال باید قابلیت جا به جایی تنظیم محل قرارگیری قابلمه ها و ظروف بزرگ را داشته باشند،جنس طبقات باید پلاستیک یا شیشه نشکن باشد. همچنین برخی طبقات به صورت لبه دار تعبیه شده اند که محل جایگیری بطری ها و ظروف شیشه ای باشند.

محفظه نگه داری گوشت در یخچال فریزر

در یخچال های جدید محفظه ای برای نگهداری گوشت، مرغ و ماهی تازه یا پخته‌شده است و آن ها را در یک دما برای مدتی تازهو با کیفیت نگه می‌دارد. دماینگه داری گوشت و مرغ باید نزدیک به صفر باشد و این کنترل دمای جداگانه یک قابلیت بی نظیر و کاربردی است و مزیت خرید یخچال از بانه این است که می توانید یخچال هایی با امکانات به روز را سفارش دهید.

ضمانت و گارانتی خرید یخچال از بانه

ضمانت و گارانتی کالا در خرید یخچال از بانه به این صورت است که برخی مدل های یخچال از ضمانت فروشگاهی بهره مند هستند و برخی دیگر از محصولات نیز گارانتی شرکت سازنده هستند و از سمت نمایندگی های مربوط به برند سازنده گارانتی می شوند. نوع گارانتی نیز در میزان قیمت خرید یخچال از بانه تاثیرگذار است و اطلاع از این موارد و مشاوره گرفتن از متخصصین فروش می تواند به شما در انتخاب و خرید بهتر کمک کند.

تضمین اصل بودن کالا با خرید از آلندهوم

آلندهومیکفروشگاهاینترنتی است کهامکان خریدلوازمخانگیاصلواورجینالرا باتمامیمجوزهایرسمی از جملهاینمادداراست.

برای خرید لوازم خانگی اصل وباقیمت مناسب میتوانید از کارشناسان آلندهوم مشاوره دریافت کنید و درکمال آرامش و راحتی محصول خود را به صورت تضمین 100 در 100،به همراه 5 سال خدمات پس ازفروش و تحویل درب منزل دریافت کنید. همچنین آلندهوم امکان پرداخت درب منزل را با هدف جلب رضایت و اعتماد خریداران درنظرگرفته است.

فروشگاهاینترنتی آلندهوم با آدرس الکترونیکیalandhome.com منتظر شماست.


 


کد خبرنگار : 85