تاریخ : 1400,چهارشنبه 06 بهمن20:47
کد خبر : 422217 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

پیشکسوتان نیروهای مسلح آماده برای دفاع از تمامیت ارضی کشور

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: پیشکسوتان و بازنشستگان نیروهای مسلح همگی اعلام امادگی کردن که هرجا نیاز باشد در خدمت جمهوری اسلامی ایران و دفاع از تمامیت ارضی کشور هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، امیر دریادار سیاری عصر امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتش در جمع خبرنگاران، گفت: این مراسم تجلیل از پیشکسوتان ستاد ارتش و یگان های تابع در سال ۹۹ بود و پذیرای کسانی بودیم که به افتخار بازنشستگی نایل شدند.

پیشکسوتان نیروهای مسلح آماده برای دفاع از تمامیت ارضی کشور

وی افزود: هدف از این مراسم تجلیل و قدردانی از زحمات تمام کسانی است که در طول مدت خدمتشان صادقانه خدمت کردند و آنچه در توان داشتند پای کار آوردند تا بهترین شرایط را در یگان خدمتی خود داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به تجارب پیشکسوتان دفاع مقدس و بهره گیری از این تجارب، تصریح کرد: ما در این مراسم از پیشکسوتان یاد کردیم. جایگاه آنها بسیار مهم است و تدبیر رهبر انقلاب این است که بازنشستگان ایینه شاغلین هستند و پیشکسوتان و بازنشستگان ذخیره نیروهای مسلح هستند و همگی هم اعلام آمادگی کردن که هرجا نیاز باشد خدمت کنند و در خدمت جمهوری اسلامی ایران باشند و می‌توانند بهترین خدمت را به ارتش برای دفاع از تمامیت ارضی، استقلال و انقلاب داشته باشند.