تاریخ : 1400,شنبه 09 بهمن19:56
کد خبر : 422480 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

۵ رئیس دانشگاه در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی تایید صلاحیت شدند

دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب چهار نفر از روسای دانشگاه‌های کشور و همچنین رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در کمیته مربوطه در شورا خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، چهل و سومین جلسه کمیته تعیین روسای دانشگاه‌های کشور به ریاست عاملی و با حضور  بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمدعلی زلفی گل وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

۵ رئیس دانشگاه در شورایعالی انقلاب فرهنگی تایید صلاحیت شدند

عاملی در حاشیه این جلسه از تایید انتخاب چهار نفر از روسای دانشگاه‌های کشور و همچنین رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی خبر داد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، ضمن آرزوی موفقیت برای افراد انتخاب شده تصریح کرد: بر این اساس عبدالله معتمدی به عنوان رئیس دانشگاه علامه طباطبایی(ره)، سیدحسن قدسی‌پور به عنوان رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، منصور انبیاء به عنوان رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران، شاهین شیرانی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان و موسی نجفی به عنوان رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، موفق به کسب رای اعتماد از شورای عالی انقلاب فرهنگی شدند.