تاریخ : 1400,یکشنبه 17 بهمن22:48
کد خبر : 423411 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

مهاجم صنعت نفت آبادان پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اینجا راضی هستم و از بودن در کنار علیرضا منصوریان و مردم خوب آبادان واقعا لذت می‌برم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، شروین بزرگ در مورد بازی دوستانه امروز دو تیم نفت آبادان و مس رفسنجان اظهار داشت: بازی امروز جهت آماده سازی بود. بازی پرفشار و خوبی بود. هر دو تیم از لحاظ فنی توانستند کارهای مدنظرشان را در زمین انجام بدهند.

مهاجم صنعت نفت آبادان پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد

وی در خصوص شرایط تیم نفت آبادان عنوان کرد: شرایط تیم ما واقعا عالی است. مشکلات مالی به کمک هیات مدیره و مدیرعامل حل شده و منتظریم که بازی های لیگ شروع شود و با قدرت ظاهر شویم.

مهاجم صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه چند سوپرگل را برای این تیم در نیم فصل اول به ثمر رساند، گفت: شکر، واقعا کار خدا بود و تمریناتی که انجام می دادم.

بزرگ در مورد اینکه همین گل ها باعث شد چند تیم مانند پرسپولیس پیشنهادشان را برای جذب او ارائه بدهند و حتی برای فسخ قرارداد به سازمان لیگ هم رفت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد، اظهار داشت: اصلا قرار نبود رسانه ای شود. من هم اهل بازار گرمی نیستم و مصاحبه‌ای هم نکردم. بله، پیشنهاد بود و به باشگاه نامه زدند. باعث افتخار است؛ از یکی از بهترین تیم‌های ایران پیشنهاد داشتم.

وی افزود: من قرارداد داشتم و نشد جدا شوم. اینجا راضی هستم. از بودن در کنار علیرضا منصوریان و مردم خوب آبادان واقعا لذت می‌برم. فعلا شرایط خوب است. باید ببینیم آخر فصل خدا چه می خواهد.