تاریخ : 1400,چهارشنبه 27 بهمن02:51
کد خبر : 424394 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

امشب می‌تواند شب گرت بیل باشد

خورخه والدانو، مدیر سابق رئال مادرید امیدوار به درخشش گرت بیل در دیدار مقابل پاری سن ژرمن است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از "ورزش سه"، اگرچه نام کریم بنزما در فهرست نهایی رئال مادرید برای دیدار حساس امشب مقابل پاری سن ژرمن قرار گرفته، اما مصدومیت ستاره فرانسوی هنوز برطرف نشده و برخی میدان دادن به او را ریسک بزرگی از طرف کارلو آنچلوتی می دانند. خورخه والدانو معتقد است گرت بیل بهترین گزینه برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت رئال مادرید برای این دیدار بوده و او همیشه در مسابقات بزرگ توانایی های خود را به اثبات رسانده است.

خورخه والدانو گفت: "بازیکنان در محیط باشگاه خود خواهان آرامش هستند. هیچ کس قبل از شروع مسابقه نمی گوید که یک بازیکن به طور قطعی در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت. البته گرت بیل یک مورد منحصر به فرد است. او بازیکن بزرگی در ترکیب رئال مادرید در سال های اخیر بوده و این واقعیت است. به نظر من بهترین گزینه برای قرار گرفت در ترکیب ثابت تیم در دیدار مقابل پاری سن ژرمن، گرت بیل خواهد بود.

ویژگی‌های روانی بازیکنان نیز مهم است و ما در گذشته نیز گفته‌ایم که گرت بیل همیشه در بازی های بزرگ هیجان‌زده و پرانرژی نشان داده است. ما در گذشته این خصوصیت را در گرت بیل در فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا دیده‌ایم. برخی بازیکنان در دیدارهای حساس می توانند بهتر توانایی های خود را بروز دهند و بعضی از آنها نیز کمتر از گذشته قادر به درخشش هستند. اما گرت بیل می تواند با بازی کردن در این دیدار بزرگ بار دیگر توانایی های خود را به اثبات برساند."


کد خبرنگار : 91