تاریخ : 1400,پنجشنبه 26 اسفند17:21
کد خبر : 427504 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

استقرار اورژانس در پی برگزاری دربی

سرپرست مرکز اورژانس تهران از استقرار اورژانس در استادیوم آزادی در پی برگزاری دربی پایتخت خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، دکتر یحیی صالح طبری، در این باره اظهار کرد: امروز اورژانس تهران به دلیل برگزاری دربی در استادیوم آزادی مستقر خواهد بود.

وی ادامه داد: چهار دستگاه آمبولانس، هفت موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در ورزشگاه مستقر خواهند بود. این استقرار ها تا خروج آخرین نفر از استادیوم ادامه خواهد داشت.


کد خبرنگار : 91