تاریخ : 1401,چهارشنبه 17 فروردين14:26
کد خبر : 428819 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

تور یزد، سفر به شهر بادگیرها

هتل آپارتمان نسبت به هتل‌ ها فضای بزرگتری دارند، همچنین تعداد اتاق هایشان بیشتر بوده و مهمتر اینکه دارای آشپزخانه است که خودتان می‌تواند آشپزی کنید. هتل آپارتمان‌ های 3 ستاره با هتل‌ های 5 ستاره برابری می‌ کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که چرا شهر یزد به عنوان یک مقصد پرطرفدار برای گردشگران ایرانی و توریست های خارجی به شمار می ‌رود و مثلا اینکه چرا گردشگران خارجی از میان این همه شهر، شهر اصیل و شگفت انگیز یزد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می ‌کنند و به دیدار از جاذبه‌ های دیدنی و محصور کننده تاریخی این شهر می ‌پردازند! شک نداشته باشید که گردشگران باهوش، حرفه‌ ای و کنجکاو بی شک در شهر یزد جاذبه‌ هایی بی نظیر و متفاوتی را یافته ‌اند و به همین دلیل این شهر باستانی و تاریخی را به سایر شهرهای جهان ترجیح می‌ دهند.

شهر یزد یکی از شهرهای گرم و خشک کشور ایران محسوب می شود که در بین دو کوه شیرکوه و خرانق جای گرفته است، این شهر در واقع در یک دشت بین دو کوه می باشد که همین موضوع باعث خشکی بیش از حد این شهر شده است. اما بهترین زمان سفر با تور یزد دقیقا چه موقع از سال است؟ خوب شهر یزد یکی از گرمترین شهرهای ایران بشمار می رود و از این جهت پیشنهاد می کنیم سفر به یزد را در تابستان به کل فراموش کنید! اواخر اسفند تا نیمه بهار را می ‌توان بهترین زمان سفر با تور یزد در نظر گرفت. در این بازه زمانی از سال دمای هوا کاملا معتدل و مناسب است. هرچند که دمای مطلوب، باعث حضور تعداد بالای گردشگران در شهر می شود و شهر یزد در ایام نوروز به یکی از شلوغ ترین شهرهای ایران تبدیل می گردد.

اگر هم قصد خرید تور ارزان یزد بعنوان تور داخلی محبوب در بیت ایرانیان را دارید، از سفر در ایام تعطیل و شلوغ و همچنین پایان هفته‌ ها منصرف شوید. در این ایام به دلیل تقاضای بالای سفر، نرخ انواع خدمات گردشگری مثل بلیط هواپیما و هزینه اقامت در هتل های این شهر افزایش خواهد یافت. اگر هم از علاقه ‌مندان به طبیعت‌ گردی هستید و قصد بازدید از کویرهای اطراف یزد را دارید، با توجه به هوای گرم و سوزان روزهای کویر و سرمای جان ‌سوز شب ‌های آن، بهترین زمان سفر به کویر نیمه دوم ماه مهر تا اواخر آبان و اواخر اسفند ماه تا اوایل اردیبهشت ماه است. ضمنا اگر آستانه تحمل شما برای گرما و سرما بالا می باشد، می ‌توانید این بازه‌ های زمانی را کمی بیشتر در نظر بگیرید.

تور یزد، سفر به شهر بادگیرها

در ادامه از آنجایی که امروزه بیشتر دوست داریم به همه چیز سرعت ببخشیم این موضوع در سفرهایمان هم تاثیر گذاشته است و زود به مقصد رسیدن برای افرادی که از گزینه هواپیما برای سفرهایشان استفاده می ‌کنند دقیقا به اهمیت این موضوع برمی‌ گردد. خوب روش های مختلفی برای سفر به یزد پیش روی شما قرار دارد که اگر ترجیح می دهید در تور یزد با هواپیما سفر کنید فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد پذیرای شما میهمانان عزیز خواهد بود.

اگر هم تور زمینی یزد را انتخاب کردید شما سه گزینه خواهید داشت که شامل قطار، اتوبوس و خودروی شخصی است که تهیه بلیط رفت و برگشت قطار از خدمات آژانس‌ مسافرتی نامی گشت است و گاها هماهنگی بردن خودرو شخصی مسافران با قطار به درخواست شما مسافران عزیز امکان پذیر است. اما برای طیف وسیعی از مسافران سفر با قطار جزو خاطره انگیزترین و به یاد ماندنی سفرها به یزد محسوب می ‌شود، چرا که کوپه ‌های قطار به آنها این فرصت را می ‌دهد که با خانواده شان به گفتگو و دیدن مناظر پشت شیشه‌ ها بنشینید و البته راحتی و امکانات قطار را هم نمی ‌توان نادیده گرفت.

تور یزد، سفر به شهر بادگیرها

شما عزیزان برای تور یزد با قطار شما 5 الی 6 ساعت را از تهران تا راه آهن شهر یزد طی خواهید کرد و اینکه قطارهای اتوبوسی 6 تخته پردیس و قطارهای 4 تخته در این مسیر فعالیت دارند که نرخ تور زمینی یزد آژانس نامی گشت برای 3 شب و 4 روز 450 تومان به بالا است که این قیمت برای روزهای عادی است که در فصول مختلف و مناسبت‌ های خاص متغیر خواهد بود.

در خصوص محل اقامت شما در شهر زیبای یزد شهر بادگیرها باید بگوییم که شما 4 گزینه برای محل اقامت خود دارید که می ‌توانید با در نظر گرفتن شرایط ، بودجه و سلیقه شخصی تان یکی از این موارد را برای تور یزد انتخاب کنید:

هتل: هتل‌ها بر اساس کیفیتی که دارند درجه ‌بندی شده و ستاره دریافت میکنند، بنابراین نوع خدمات بین هتل‌ های 2 و 3 ستاره تا 4 و 5 ستاره بسیار متفاوت است. از طرفی لذت سفر به یک شهر تاریخی همچون یزد با اقامت در هتل‌ های سنتی دو چندان خواهد بود. پیشنهاد نامی گشت به شما اقامت در این هتل ‌ها است، چرا که اقامت در هتل ‌های سنتی که حال و هوای روزگاران قدیم و سنت این شهر را برای شما زنده میکند و این تجربه در هر شهری برایتان امکان پذیر نیست.

هتل آپارتمان: هتل آپارتمان نسبت به هتل‌ ها فضای بزرگتری دارند، همچنین تعداد اتاق هایشان بیشتر بوده و مهمتر اینکه دارای آشپزخانه است که خودتان می‌تواند آشپزی کنید. هتل آپارتمان‌ های 3 ستاره با هتل‌ های 5 ستاره برابری می‌ کنند. ضمنا از محبوب ترین هتل آپارتمان ‌های یزد می‌ توان به: هتل آپارتمان اطلس، هتل آپارتمان رادینا و هتل آپارتمان الزهرا یزد اشاره کرد.

سوئیت: سوئیت ‌ها هم در واقع مثل خانه یک محل اقامت تمیز و مناسبی برای خوابیدن است اما امکانات خاص و قابل توجهی ندارند. این را هم بدانید که سوئیت ‌ها برای خانواده ‌های پر جمعیت گزینه خوبی بشمار می رود و اینکه سوئیت یک خوابه در یزد شبی حدود 130,000 تومان است.

تور یزد، سفر به شهر بادگیرها

نتیجه گیری نهایی

در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای تورهای یزد از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح تجربه کنید. البته نا گفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای یزد هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com، مراجعه کنند و نرخ تورهای این مقصد با را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی بخصوص تورهای یزد در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید

لازم به ذکر است که آژانس نامی گشت در حال حاضر تنوع بی نظیری را در تور یزد هم ارائه کرده است که شامل تورهای 3 شب و 4 روز، 4 شب و 5 روز، 7 شب و 8 روزه و... می باشد که شما عزیزان این امکان را دارید کیفیت و آرامش در سفر را در بالاترین سطح آن تجربه کنید و البته نا گفته نماند که شما مسافران در خصوص اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان با تجربه این مجموعه با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و در خصوص تور مورد علاقه خود هر سوالی دارید بپرسید و با خیال راحت سفری آرامش بخش و عالی را تجربه کنید.


کد خبرنگار : 37