تاریخ : 1401,جمعه 23 ارديبهشت01:32
کد خبر : 432349 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

مدارس غیردولتی بی‌کیفیت و مجری سند ۲۰۳۰ تعطیل می‌شوند

محمودزاده‌ گفت: اجرای سند ۲۰۳۰ در مدارس دولتی و غیردولتی سراسر کشور ممنوع است و هیچ مدرسه‌ای اجازه اجرای این سند را ندارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» محمودزاده‌، رییس سازمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش اظهار داشت: توجه به رویکرد تربیتی و اجرای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش در مدارس غیردولتی کشور از سیاست‌های این وزارتخانه است و برای سال‌های آینده بر اساس رویکرد جدید، بخشی از مدارس غیردولتی به افراد حقوقی با صلاحیت‌های حرفه‌ای وابسته به شرکت ها و موسسه‌ها واگذار می‌شود.

از افراد حقیقی دارای صلاحیت حرفه‌ای از جمله فرهنیگان بازنشسته برای مدرسه داری دعوت می‌کنیم در اداره مدارس غیردولتی مشارکت کنند.

در بحث شهریه امسال اجرایی نمودن سندتحول بنیادین، رویکردهای تربیتی و پرورشی و رویکردهای آموزشی در مدارس غیردولتی درنظرگرفته شده است که حدود ۳۵ درصد شهریه به این موارد گره خورده و ۶۵ درصد دیگر نیز مربوط به فضا، نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات است.

اجرای سند ۲۰۳۰ در مدارس دولتی و غیردولتی سراسر کشور ممنوع است و هیچ مدرسه‌ای اجازه اجرای این سند را ندارد. کسانی که اصرار به سند۲۰۳۰ دارند و مدارس غیردولتی بی‌کیفیت تعطیل می‌شوند.