تاریخ : 1401,چهارشنبه 28 ارديبهشت19:23
کد خبر : 432859 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

۳۱ نماینده خواستار مذاکره فوری با کشورهای همسایه جهت مقابله با ریزگردها

۳۱ نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی به پدیده ریزگردهای داخلی و خارجی و مذاکره فوری با کشورهای همسایه در این رابطه شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، در جلسه علنی امرو مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسؤولان اجرایی کشور از سوی هیأت رئیسه قرائت شد.

بر این اساس، 36 نماینده در تذکر کتبی به وزرای اقتصاد و رفاه خواستار رتبه‌بندی در دهک‌بندی خانوار در طرح اصلاح پرداخت یارانه‌ها شدند.

همچنین عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان نیز در تذکر مشابه به رئیس‌جمهور و وزیر رفاه خواستار بازنگری در ملاک‌های دهک‌بندی خانوارها شد.

بهزاد علیزاده نماینده مردم دهلران و 26 نماینده در تذکر مشترک به وزیر کشور بر لزوم رسیدگی به افزایش پدیده سرقت در سطح شهرها و مقابله با آن تأکید کردند.

همچنین بهزاد علیزاده نماینده مردم دهلران  و 30  نماینده دیگر در تذکر مشترک به رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی به پدیده ریزگردهای با منشأ داخلی و خارجی و مذاکره فوری با کشورهای همسایه برای دفع کانون های ریزگرد شدند.

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز و جمع دیگری از نمایندگان هم در تذکر مشترک به رئیس‌جمهور بر لزوم رعایت عدالت در توزیع کالا برگ الکترونیک تأکید کردند.