تاریخ : 1401,چهارشنبه 28 ارديبهشت19:34
کد خبر : 432862 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

کاملترین بانک اینترنتی کتاب‌های دانشگاهی را می‌شناسید؟

برخلاف کتاب ‌های کمک درسی که در اغلب فروشگاه‌های آنلاین و بانک کتاب‌ها پیدا می‌شوند، دسترسی به کتاب‌ های دانشگاهی با توجه به تنوع انتشاراتی‌ها و رشته‌های تحصیلی چندان کار راحتی نیست و ممکن است نهایتا کار شما به خرید حضوری برسد. بنابراین دسترسی به بانک کتاب اینترنتی که کتاب‌ های مورد نیاز همه‌ی رشته‌ها را پوشش دهد، یک فرصت عالی محسوب می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، تغییراتی که طی چند سال اخیر در سیستم آموزش عالی کشور به وجود آمده، از جمله جایگزینی آموزش مجازی به جای آموزش حضوری، دانشجویان را بیش از هر زمان دیگری ترغیب میکند که برای تهیه منابع کمک آموزشی خود، از جمله کتاب های دانشگاهی به سراغ خرید آنلاین بروند.

برخلاف کتاب های کمک درسی که در اغلب فروشگاههای آنلاین و بانک کتابها پیدا میشوند، دسترسی به کتاب های دانشگاهی با توجه به تنوع انتشاراتیها و رشتههای تحصیلی چندان کار راحتی نیست و ممکن است نهایتا کار شما به خرید حضوری برسد. بنابراین دسترسی به بانک کتاب اینترنتی که کتاب های مورد نیاز همهی رشتهها را پوشش دهد، یک فرصت عالی محسوب میشود. اگر دوست دارید با یکی از این بانک کتابها آشنا شوید، پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

5 مزیت خرید آنلاین کتابهای دانشگاهی که باید بدانید

تعداد فروشگاه‌های اینترنتی کتاب‌های دانشگاهی هر سال در حال افزایش است و خرید آنلاین کتاب های دانشگاهی به علت تنوع بالای کتابها، مستلزم شناخت ناشرا، مؤلفان، مترجمان، سال انتشار و مواردی از این قبیل است. اما چند نکته‌ی دیگر هم وجود دارد که باید به آنها دقت کنیم:

  • قیمت‌های بسیار مناسب و ارائهی تخفیف ‌های شگفت انگیز
  • پوشش دهی مقاطع و رشته‌های مختلف و تنوع بالای کتاب‌ها
  • تحویل سریع و فوری کتاب در تهران و شهرستان‌ها
  • قابلیت پرداخت هزینه کتاب درب منزل
  • امکان خرید کتاب های کمیاب یا نایاب دانشگاهی

 

چرا خرید آنلاین از بانکهای کتاب دانشگاهی بهتر است؟

پیش از اینکه به سراغ معرفی کاملترین بانک کتاب دانشگاهی ایران برویم، میخواهیم کمی درباره نکات مثبت خرید آنلاین کتابهای دانشگاهی با شما صحبت کنیم، تا آن گروه از دانشجویانی که هنوز نسبت به خرید اینترنتی مطمئن نیستند، با مزایای این روش آشنا شوند:

  • اولین و بدیهیترین مزیت خرید آنلاین، دسترسی به طیف گسترده‌ای از کتاب های انتشارات مختلف است. بانک کتاب دانشگاهی به عنوان یک مرجع کامل در زمینه ارائه کتاب‌های مختلف دانشگاهی، انگلیسی و عمومی فعالیت می‌کند و به کلیه منابع حوزه‌های مختلف تحصیلی و کتاب های کمیاب دسترسی دارد.
  • خرید از بانک کتاب این فرصت را به ما می‌دهد که در هر جایی که هستم، ساعت‌ها بین کتاب های مختلف بچرخیم، آنها را بررسی کنیم و کتاب ‌های مورد نیازمان را بررسی کنیم.
  • در خرید اینترنتی کتاب دانشگاهی، می‌توانیم به آسانی و بدون صرف هزینه رفت و آمد یا تحمل ترافیک و شلوغی شهر، در کوتاهترین زمان ممکن هر کتابی که نیاز داریم، بخریم و آن را درب خانه تحویل بگیریم.
  • فروشگاههای آنلاین کتاب دانشگاهی، معمولاً به مناسبتهای مختلف تخفیفات ویژه خرید دارند و میتوانیم با صرف هزینه کمتر، کتاب مورد نیازمان را تهیه کنیم.
  • بعضی از بانک کتابها، کتابهای دست دوم را با قیمت پایینتر از کتابهای نو میفروشند. این ویژگی مثبت برای دانشجویانی که توان مالی خرید کتاب نو را ندارند، عالی است.
  • زمانی که قصد خرید از بانک کتاب آنلاین را داریم، می‌توانیم در بخش نظرات، تجربه افراد دیگری که کتاب مورد نظر ما را خریداری کرده‌اند، بخوانیم.
  • اغلب بانک کتابها خدمات مشاوره و پشتیبانی پس از فروش دارند.

کاملترین بانک اینترنتی کتاب‌های دانشگاهی را می‌شناسید؟

فرآموز؛ کاملترین بانک اینترنتی کتاب دانشگاهی

بانک کتابی که تصمیم داریم در این مقاله به شما معرفی کنیم، بانک کتاب دانشگاهی فرآموز است. این مجموعه در زمستان سال 1398 و با هدف فروش آنلاین کتاب‌ های کمک درسی فعالیت خود را آغاز کرد، ولی به مرور زمان، با افزودن کتاب ‌های دانشگاهی و سایر منابع آموزشی به خدمات خود، بین دانشجویان و استادان به محبوبیت رسید. بانک کتاب دانشگاهی فرآموز یک مرجع کامل برای ارائه کتاب های رشتههای تحصیلی مختلف است.

تمامی محصولات آموزش عالی در حوزه‌های فنی و مهندسی، علوم پزشکی، علوم اقتصاد، علوم انسانی، کتابهای زبان خارجی، کتابهای علوم پایه و معارف اسلامی، به صورت دسته بندی شده در این فروشگاه جمع آوری شده و انتخاب و خرید را برای دانشجویان راحت‌تر کرده است.

 

 

با خدمات و مزایای خرید از بانک کتاب فرآموز آشنا شوید

ممکن است بپرسید چرا بین این همه بانک کتاب آنلاین، ما فروشگاه آنلاین فرآموز را به شما معرفی کردیم؟ در پاسخ باید بگوییم، فرآموز در مقایسه با سایر بانک کتاب های آنلاین چندین مزیت و خدمت متفاوت دارد. این خدمات و مزایا عبارتند از:

  • ارائهی توضیحات کامل درباره کتابها در بخش توضیحات؛ اعم از نام ناشر، سرفصل های کتاب، تعداد جلدهای کتاب، نام مترجمین، نام مولفین و تصویر جلد کتاب.
  • امکان پرداخت آنلاین یا پرداخت حضوری درب منزل؛ این امکان برای راحتی دانشجویان تهرانی فراهم شده است.
  • فرصت 7 روزه برای بازگشت و مرجوعی کتابهای خریداری شده؛ ممکن است کتابی را اشتباهی خریداری کرده باشید و لازم باشد که آن را تعویض یا مرجوع کنید!
  • می‌توانید سفارش‌های خود را به ‌صورت فوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

از دیگر ویژگیهای این فروشگاه معتبر میتوان اشاره کرد به:

  • امکان استفاده از تخفیف‌های ویژه و مناسبتها
  • پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته سفارش‌های مشتریان
  • قابلیت مقایسه قیمت کتابهای مختلف

کاملترین بانک اینترنتی کتاب‌های دانشگاهی را می‌شناسید؟

نحوه خرید از بانک کتاب دانشگاهی فرآموز

بانک کتاب فرآموز با ارائه تخفیف ‌های دورهای و همچنین تخفیف ویژه برای اولین خرید، به دانشجویان کمک می‌کند تا با صرف کمترین هزینه ممکن، کتاب های مورد نیاز خود را تهیه کنند. برای راحتی دانشجویان، کتاب های دانشگاهی این فروشگاه در 6 گروه زیر دسته بندی شده است:

  • کتاب های رشتههای علوم انسانی
  • کتاب های رشتههای علوم پزشکی
  • کتاب های رشتههای فنی و مهندسی
  • کتاب های رشتههای علوم اقتصادی
  • کتاب های رشتههای علوم پایه
  • کتاب های رشتههای معارف اسلامی

برای خرید از بانک کتاب فرآموز، فقط کافی است به نشانی https://faramoz.com/ مراجعه کرده و در سایت ثبت نام کنید. پس از اتمام مراحل ثبت نام، میتوانید در صفحهی کتابهای دانشگاهی گروه تحصیلی خود را انتخاب نموده و کتابهای مورد نظرتان را پیدا کنید. بسیاری از کتاب هایی که در فروشگاههای حضوری با عنوان کتاب های نایاب یا کمیاب از آنها یاد میشود، در فروشگاه فرآموز موجود و قابل سفارش هستند. پس از چند کلیک ساده و ثبت سفارش نهایی، در سریع‌ترین زمان ممکن کتاب سفارش داده شده به آدرس شما ارسال میشود.

 

سخن پایانی

در این مطلب با یکی از بهترین و کامل ترین بانک های کتاب ایران آشنا شدید. ولی علاوه بر فروشگاه آنلاین فرآموز، فروشگاههای دیگری هم وجود دارند که میتوانید برای تهیه بعضی از کتاب های دانشگاهی روی آنها حساب کنید؛ از جمله:

فروشگاه آنلاین مارکا؛ مرجع کلیه کتاب های دانشگاهی در گروه‌های تحصیلی فنی مهندسی، علوم انسانی، هنر، پزشکی و زبان‌های خارجه.

فروشگاه اینترنتی کتاب فدک بوک؛ منبع کتاب‌ های دانشگاهی، پژوهشی و تحقیقاتی سازمان‌ها و فروش نمونه سؤالات آزمون‌های استخدامی و سؤالات آزمون‌های نظام مهندسی.

گروه بانک کتاب تلکتاب؛ فروش انواع کتب دانشگاهی، روان‌شناسی موفقیت، بورس و اوراق بهادار، مدیریت و بهره‌وری، بازاریابی و فروش، نمونه سؤالات آزمون‌های استخدامی، فنی و حرفه‌ای و ایمنی و بهداشت حرفه‌ای.


منبع : https://iusnews.ir/fa/news-details/432862/