تاریخ : 1401,دوشنبه 02 خرداد00:32
کد خبر : 433141 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

اولین نشست عهد سال ۱۴۰۱ مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور برگزار شد

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی گفت: اولین نشست عهد مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور در اردوگاه سیدالشهدا آبعلی در حال برگزاری است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ابوالفضل صابری معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی کشور، گفت: اولین نشست عهد فرماندهان نواحی بسیج دانشجویی سراسر کشور با هدف هم افزایی و همفکری در مورد ماموریت‌ها و برنامه‌های سال ۱۴۰۱ این سازمان در اردوگاه سیدالشهدا آبعلی در حال برگزاری است.

وی افزود: در این نشست در خصوص نقشه راه بسیج دانشجویی در حوزه جهاد تبیین، دوره‌های تشکیلاتی فصل تابستان همچون اسلام ناب، طرح ولایت، دوره ویژه مسئولان بسیج دانشجویی و عملیات ویژه اربعین در شهریورماه با هدف فراهم کردن بستر مناسب برای اعزام حداکثری دانشجویان به عتبات عالیات و سایر فعالیت‌های سازمان بسیج دانشجویی در حوزه فرهنگ سازی و پژوهش و فناوری به بحث و تبادل نظر پرداخته می‌شود.

صابری بیان کرد: همچنین در نشست عهد فرماندهان نواحی بسیج دانشجویی کشور در خصوص مسائل روز همچون مسائل اقتصادی و به ویژه حذف ارز ترجیحی به بحث و تبادل نظر پرداخته می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه همزمان با نشست فرماندهان نواحی بسیج دانشجویی سراسر کشور نشست مسئولان پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی نیز در حال برگزاری است، افزود: در نشست مسئولان پژوهش و فناوری نواحی بسیج دانشجویی به صورت تخصصی به موضوعات علمی پژوهشی با رویکرد شعار سال و نقش بسیج دانشجویی در تحقق این شعار که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده بحث و تبادل نظر می‌شود.