تاریخ : 1401,سه شنبه 03 خرداد00:39
کد خبر : 433237 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

امضای تفاهم‌نامه میان کمیته امداد و سازمان مدارس و مراکز غیردولتی

جعفری گفت: در قالب این تفاهم‌نامه، با هدف ارتقای کیفیت تحصیلی، دانش‌آموزان مستعد تحت حمایت به مدارس هیات امنایی و غیر دولتی معرفی می‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی با حضور حجت‌الاسلام علی جعفری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد و احمد محمودزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی به امضا رسید.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد در این مراسم با اشاره به ضرورت ارائه خدمات به دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد، گفت: هدف از این تفاهم‌نامه حرکت به سمت کاهش نابرابری‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی و بهره‌گیری از توانمندی‌های دانش‌آموزان مستعد تحت حمایت است.

جعفری حمایت همه‌جانبه از دانش‌آموزان نیازمند را از برنامه‌های کمیته امداد دانست و ادامه داد: در قالب این تفاهم‌نامه، با هدف ارتقای کیفیت تحصیلی، دانش‌آموزان مستعد تحت حمایت به مدارس هیات امنایی و غیر دولتی معرفی می‌شوند.

وی افزود: ۱۲ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در مدارس هیات امنایی و ۵۳۰۰ دانش‌آموز نیز به صورت رایگان در مدارس غیر دولتی تحصیل می‌کنند که این روند تداوم خواهد داشت.