تاریخ : 1401,سه شنبه 03 خرداد03:28
کد خبر : 433247 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

جلسه تعاملی شرکت دانش بنیان صنعتی دوده فام (صدف)؛

عقد تفاهم‌نامه همکاری شرکت دانش بنیان صنعتی دوده فام با دانشگاه های دزفول 

ریاست دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول ضمن تشکر از مدیران شرکت در خصوص برگزاری این هم اندیشی ، با اعلام آمادگی جهت همکاری ، پیشنهاد عقد تفاهم‌نامه فی ما بین شرکت و دانشگاه  را طرح کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی دوده فام (صدف)، جلسه هم اندیشی مدیران شرکت با اساتید دانشگاهی شهرستان دزفول برگزار شد.

در ابتدای این جلسه؛ مهندس امیرغلامی، مدیر کارخانه شرکت صنعتی دوده فام (صدف) نکاتی پیرامون ظرفیت ها و دانش فنی موجود در شرکت ، ساخت ۷۵ درصد از تجهیزات فاز ۳ در داخل کارخانه ، اجرا و بهره برداری از فاز ۳ در حدود ۸ ماه توسط پرسنل شرکت ارائه داشتند.

در ادامه این جلسه؛ مهندس شالباف، مشاور ارشد مدیرعامل ضمن بیان این مهم که سال ۱۴۰۱ توسط رهبر انقلاب ، به سال تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نام گذارشده است ، بر ما واجب و مبرهن می باشد تا در خصوص ارتباط شرکت های صنعتی با دانشگاه ها ، و همچنین استفاده از ظرفیت های بالقوه دانشگاهی جهت تعریف پروژه های پژوهشی در راستای حل موانع و افزایش بهره وری تاکید داشته باشیم.

در بخشی دیگر از این هم اندیشی؛ دکتر بدیعی، ریاست دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول ضمن تشکر از مدیران شرکت در خصوص برگزاری این هم اندیشی ، با اعلام آمادگی جهت همکاری ، پیشنهاد عقد تفاهم‌نامه فی ما بین شرکت و دانشگاه  را طرح کردند.

ایشان همچنین اعلام تمایل این دانشگاه برای همکاری های دوطرفه؛ اعلام داشتند که پروژه ها و پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی به شرکت دوده فام سوق داده شوند.

عقد تفاهم‌نامه همکاری شرکت دانش بنیان صنعتی دوده فام با دانشگاه های دزفول 

اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول نیز آمادگی خود را جهت استفاده از ظرفیت های موجود دانشگاه با ارائه پیشنهاداتی اعلام داشتند :
۱- به کارگیری ظرفیت آزمایشگاه مجهز و مورد تایید سازمان استاندارد موجود در دانشگاه آزاد دزفول

۲- طراحی و ساخت قطعات پلیمری و فلزی با استفاده ار نرم افزار های موجود

۳- بررسی ، کنترل و کاهش خوردگی در تجهیزات و خطوط انتقال

در پایان، طرفین بر لزوم استمرار این جلسات تا حصول نتیجه مطلوب تاکید کردند.