تاریخ : 1401,چهارشنبه 04 خرداد01:59
کد خبر : 433389 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

نمایندگان از ارتباط ضعیف ایران خودرو با حوزه دانش‌بنیان انتقاد کردند

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: مدیرعامل ایران خودرو در جلسه امروز این کمیسیون حاضر شد که نمایندگان انتقاداتی به علت ارتباط ضعیف ایران‌خودرو با دانشگاه‌ها و حوزه دانش بنیان مطرح کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، رضا حاجیپور در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: در ابتدا تقاضای تعدادی از نمایندگان مبنی بر تحقیق و تفحص از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بررسی شد که رأی آورد و به هیئت رئیسه مجلس ارجاع شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ادامه جلسه، بررسی راه‌های گسترش ارتباط بین صنعت خودروسازی با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در دستورکار قرار داشت.

وی ادامه داد: پس از توضیحات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و معاونان وی، نمایندگان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و انتقاداتی را به علت ارتباط ضعیف ایران خودرو با دانشگاه‌ها و حوزه دانش بنیان مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ارائه گزارش امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونان وی در خصوص تعیین اهداف و برنامه‌های آن سازمان در سال جدید با اولویت حوزه آموزش و دانش بنیان، آخرین دستور کار امروز کمیسیون بود که بررسی شد.