تاریخ : 1401,چهارشنبه 04 خرداد23:26
کد خبر : 433516 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

رتبه‌بندی معلمان از ۶ ماهه دوم ۱۴۰۰ قابل پرداخت است

نماینده مجلس گفت: رئیس مجلس درخصوص رتبه‌بندی معلمان قول داده است همچنین میرکاظمی هم برای اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان قول داد اما هنوز آئین‌نامه آن که باید ظرف یک ماه گذشته ابلاغ می‌شد، عملیاتی نشده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» رحمت‌الله نوروزی، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس درخصوص رتبه‌بندی معلمان قول داده است همچنین میرکاظمی هم برای اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان قول داد اما هنوز آئین‌نامه آن که باید ظرف یک ماه گذشته ابلاغ می‌شد، عملیاتی نشده است.

وی افزود: جلسه‌ای در سران قوا با حضور مسئولان برگزار شود تا مشخص شود چرا میرکاظمی با وجود قولی که داده است رتبه‌بندی فرهنگیان را اجرایی نمی‌کند؛ قرار بر این است که رتبه‌بندی از شهریور ۱۴۰۰ اجرایی شود.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات نوروزی اظهار کرد: بحث قول نیست بلکه بحث قانون است؛ موضوع تصویب، تائید و ابلاغ شده است و هنوز زمان دولت برای تصویب آئین نامه به پایان نرسیده است و حتما در زمان مقرر آئین‌نامه ابلاغ خواهد شد. معلمان بدانند با ابلاغ آئین‌نامه از ۶ ماهه دوم ۱۴۰۰ مبالغ قانونی قابل پرداخت خواهد بود.