تاریخ : 1401,یکشنبه 08 خرداد02:04
کد خبر : 433771 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

 اعتراض دانشجومعلمان به امتحانات حضوری

پس از گمانه زنی هایی مبنی بر برگزاری امتحانات دانشگاه فرهنگیان به صورت حضوری پس از ۲ سال، دانشجویان این دانشگاه نسبت به این موضوع واکنش منفی نشان دادند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» پس از گمانه زنی هایی مبنی بر برگزاری امتحانات دانشگاه فرهنگیان به صورت حضوری پس از ۲ سال، دانشجویان این دانشگاه نسبت به این موضوع واکنش منفی نشان دادند.

این واکنش تا جایی ادامه پیدا کرد که کارزاری با استناد به نامه نوشته توسط فعالان صنفی تشکیل شد و تاکنون حدود ۲۵ هزار امضا نیز جمع آوری شده است.

درقسمتی از این نامه آمده است:
اولین موضوعی که در این تصمیم مغفول مانده این است که ۲ سال و نیم پس از آغاز آموزش مجازی و در حالی که آموزش ترم فعلی هم تقریباً در اکثر قریب به اتفاق مراکزبصورت مجازی  (در تهران در اکثر قریب به اتفاق مراکز ۱۰۰ درصد و در سایر شهرستان‌ها و مراکز حداقل ۷۰ درصد آموزش بشکل مجازی بوده است )انجام گرفته است برقراری امتحانات حضوری پس از ترمی که آموزش آن بصورت مجازی انجام شده غیر منطقی بنظر رسیده و اعلام این خبر در ۲ هفته مانده به پایان ترم باعث ایجاد شوک تحصیلی به دانشجویان می‌شود.

سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان نیز در واکنش به این موضوع در صفحه خود گفت تصمیمی اتخاذ خواهد شد که سلامتی دانشجومعلمان را به خطر نیندازد.

حال باید دید بخشنامه نهایی برگزاری امتحانات دانشگاه فرهنگیان به چه صورت خواهد بود.