تاریخ : 1401,دوشنبه 23 خرداد21:25
کد خبر : 435304 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

درخواست «لاپید» از صهیونیست ها

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از صهیونیستها خواست، به ترکیه سفر نکنند و اگر در این کشور هستند، هر چه سریعتر آنجا را ترک کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از الجزیره، «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی از صهیونیستها خواست در صورتی که ضرورتی ندارد از سفر به ترکیه خودداری کرده و صهیونیست‌هایی نیز که در آنجا حضور دارند، هر چه سریع‌تر این کشور را ترک کنند.

لاپید در ادامه ادعاهای خود، علت این درخواست را تهدیدات از جانب ایران دانست که ممکن است جان صهیونیست‌های حاضر در ترکیه در معرض خطر قرار دهد.

الجزیره در ادامه نوشت: این اظهارات وزیر صهیونیست در حالی است که کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اخیراً مدعی شده بود که سرویس‌های امنیتی این رژیم در تلاش اند تا حمله تلافی جویانه ایران در ترکیه را خنثی کنند و هشدار سفر به ترکیه برای اتباع این رژیم همچنان پابرجاست.این ترس از این واقعیت ناشی می‌شود که ایرانی‌ها مصمم هستند در پاسخ به ترورهایی که به اسرائیل و سرویس اطلاعاتی آن نسبت داده می‌شود، از تل آویو انتقام بگیرند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: سرویس‌های اطلاعاتی ترکیه به اسرائیل کمک می‌کنند تا حمله ایران در خاک ترکیه را خنثی کند.

عاهای این شبکه تلویزیونی صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که منابع خبری عبری زبان از جمله شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم اعلام کردند که بیش از ۱۰۰ صهیونیست در ترکیه به دلیل نگرانی از حوادث امنیتی خواستار بازگشت فوری به تل آویو و خروج از ترکیه هستند.