تاریخ : 1401,سه شنبه 24 خرداد19:17
کد خبر : 435406 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی


چگونه بلیط استخر را با تخفیف بخریم؟

شروع روزهای گرم تابستان همراه با افزایش مراجعه کننده به استخرها و خصوصا داغ شدن بازار خرید و فروش بلیط استخر با تخفیف همراه خواهد بود. در پی دو سال تعطیلی استخرها فعالیت خود را از سر گرفته و حتی استخرهای جدیدی به لیست استخرهای ارومیه اضافه شده‌اند

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  شهر ارومیه یکی از کلان‌شهرهای شمالغرب کشور که با شرایط آب و هوایی کوهستانی شناخته می‌شود. از جمله مراکز تفریحی این شهر می‌توان به استخرهای متعدد موجود در شهر ارومیه اشاره کرد.

خرید بلیط استخرهای ارومیه و گشت و گذار در وب سایت‌های مختلف برای خرید بلیط استخر نه یک دغدغه بلکه یک تفریح مفرح و جذاب برای عاشقان شنا به حساب می‌آید.

 

استخرهای فعال

استخرهای متعددی چه خصوصی و یا غیر خصوصی در شهر ارومیه دایر و در حال فعالیت هستند که بسیاری از این استخرها با واگذاری یک یا چندساله با مدیریت جدید فعالیت می‌کنند.

اولین و بزرگترین استخر آبی ارومیه که در 5 کیلومتری جاده سنتو قرار دارد، استخر سرزمین موجهای آبی با تمام امکانات و تجهیزات آبی از جمله سرسره شوتینگ می‌باشد.

استخر تورال نیز یکی دیگر از استخرهای خصوصی و بزرگ در منطقه فردوسی ارومیه می‌باشد که در طراحی این استخر حوضچه‌های آبی مختلفی برای ورزش در آب و والیبال در آب در نظر گرفته شده است.

چگونه بلیط استخر را با تخفیف بخریم؟

استخر کارگران نیز یکی از جدیدترین و مجهزتیرین استخرهای ارومیه در خیابان رودکی می‌باشد که برای خرید بلیط استخر کارگران ارومیه می‌توانید از سایت تخفیفات گروهی ویرا برگ ورودی این استخر را برای سانس بانوان و آقایان با تخفیف خریداری کنید.

استخر جانبازان نیز یکی از استخرهای قدیمی واقع در خیابان ورزش می‌باشد که در پشت مجموعه ورزشی و در خیابان دیانت قرار گرفته است.

بلیط استخر جانبازان ارومیه را نیز می‌توانید با تخفیف از سایت تخفیفی ویرا برگ خریداری کنید. این استخر را با عنوان استخر ولایت نیز می‌شناسند.

 

یکی از استخرهای پر طرفدار شهر ارومیه که از نظر کیفی و اندازه نسبت به سایر استخرهای دیگر بزرگتر می‌باشد، استخر مخابرات می‌باشد. این استخر نیز سرسره شوتینگ دارد و به دلیل موقعیت مکانی در ابتدای منطقه خاقانی جای پارک راحتی نیز برای مراجعه کنندگان دارد.

اکثر استخرهای ارومیه در محیط خود بوفه و یا کافی شاپی برای مراجعه کنندگان درنظر گرفته‌اند که در این بین می‌توان به بوفه و کافی شاپ استخر تورال اشاره کرد. بوفه و کافی شاپ استخر تورال که در نزدیکی خود حوض آب و مشرف به استخر می‌باشد ویژگی خاصی برای این استخر به حساب می‌آید.

استخر 7 تیر نیز یکی دیگر از استخرهای قدیمی و در مجموعه ورزشی خیابان ورزش ارومیه می‌باشد که در نزدیکی استخر جانبازان واقع شده است.

استخر آرام نیز یکی دیگر از استخرهای ارومیه واقع در چهار راه مافی می‌باشد. این استخر برای افرادی که به دنبال جایی آرام و بدور از هیاهو و سرو صدا هستند پیشنهاد می‌شود.

 

در گذشته مرسوم بود که استخرها برای مراجعه کنندگان، کارت تخفیف چند جلسه‌ای صادر می کردند و به صورت رایگان به دست مردم می‌دادند. بر روی این کارت ها کادرهایی برای تعداد دفعات مشخصی طراحی شده بود که با ارائه آن کارت به متصدی استخر، متصدی کادر مربوطه را پانچ و سوراخ و یا علامت میزد.

امروزه تقریبا این کارت‌ها کمتر به چشم می‌خورند و با دیجیتال شدن و آمدن سایت های واسطه برای فروش بلیط، کاربران و مراجعه کنندگان به استخر می‌توانند هر وقت که اراده کردند بلیط استخر را با تخفیف از وب سایت مورد نظر خود به صورت آنلاین خریداری کنند.

 

تجهیزات شنا

ورزش شنا نیز مانند سایر رشته‌های ورزشی نیاز به یک سری تجهیزات از جمله لباس شنا یا همان مایو و ملزومات جانبی دیگر دارد که در این بخش می‌خواهیم به تجهیزات شنا بیشتر بپردازیم.

شنا مستلزم داشتن یکی سری وسایل الزامی و اختیاری می‌باشد که وسایل ورزشی اختیاری با توجه به فرد شناگر می‌تواند حتی نادیده گرفته شود و فرد شناگر از آنها استفاده نکند. مانند عینک و اسنورکل، گوش گیر و ...

اما لباس شنا یکی از الزامات ورود به استخر می‌باشد و مایوی مناسب شنا چه برای آقایان و چه برای بانوان باید یک سری خصوصیات و ویژگی‌هایی داشته باشد.

معمولا در اکثر بوفه‌های استخرها این ملزومات و تجهیزات شنا ارائه می‌شود که مراجعه کنندگان به استخر در صورت نداشتن و یا خرابی این ملزومات می‌توانند از قسمت بوفه خود استخرها آن را تهیه کنند.

چگونه بلیط استخر را با تخفیف بخریم؟

چرا ورزش شنا

ورزش شنا و یادگیری آن از قدیم همیشه توصیه شده است و علاوه بر حیاتی بودن این ورزش، شنا برای سلامتی و درگیری کل اعضای بدن بسیار مفید بوده و آن را به عنوان ورزش مادر نیز می‌شناسند.

ورزشکاران در اکثر رشته‌های ورزشی در کنار ورزش خود معمولا ورزش شنا را نیز به عنوان تفریح و ورزش مکمل در کنار رشته اصلی خود در برنامه خود می‌گنجانند.

ورزش باعث افزایش حجم تنفس و قدرت عضلانی بدن و سلامتی کل اعضا می‌شود. حتی برای بیماران مختلف از جمله افراد مبتلا به بیماری‌های استخوانی و دیسک کمر و مفاصل، توسط پزشک پیشنهاد شده‌اند که از آب درمانی و یا استخر استفاده نمایند.

در گذشته شنا در مکان‌های غیر ایمن و کنار دریا و رودخانه ها صورت می‌گرفت که امروزه با پیدا شدن استخرهای متعدد این امکان وجود دارد که در محیطی سر پوشیده و کاملا ایمن علاقه‌مندان به شنا از شناکردن در آبی تمیز و بی خطر لذت ببرند.


منبع : https://iusnews.ir/fa/news-details/435406/