تاریخ : 1401,چهارشنبه 01 تير01:29
کد خبر : 436079 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

مواکب حسینی یک ظرفیت خوب برای کار جهادی هستند

فرماندار شهرستان صحنه گفت:اربعین بهترین فرصت برای خادمی و پذیرایی از زوار حسینی(ع) است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» جهانبخش زنگنه تبار بعد از ظهر سه شنبه در گردهمایی مدیران اجرایی موکب داران شرق استان کرمانشاه که به میزبانی شهرستان صحنه برگزار شد، اظهار کرد: پیاده روی اربعین، نشانگر حرکت بزرگ مردمی برای زنده نگاه داشتن فرهنگ شهادت است.

وی ادامه داد: همه باید برای استفاده از فرصت اربعین و افتخار میزبانی و خدمتگذاری به زائران حسینی و ارائه بهترین خدمات فرهنگی برای همه زوار حسینی تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان صحنه تصریح کرد: استقبال شایسته از زوار اربعین علاوه بر ترویج سیره و روش امام حسین (ع)، به رونق تردد به عتبات عالیات در طول ایام سال نیز کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالیم که پس از وقفه ۲ ساله به دلیل شیوع کرونا امسال میزبان زائران حسینی در اربعین هستیم.

زنگنه تبار با بیان اینکه بخشی عظیمی از استقبال از زوار با همکاری و همراهی مردم محقق می‌شود، گفت: همراهی و همکاری مردم و استفاده از ظرفیت خیرین در برپایی موکب ها می‌تواند خدمات ماندگاری را در ذهن زائران بجا گذارد.

فرماندار شهرستان صحنه با اشاره به اینکه خدمت در مواکب پذیرایی و اسکان، یک توفیق بزرگ الهی است، اظهار کرد: مواکب حسینی یک ظرفیت خوب برای خدمت رسانی و کار جهادی هستند که در همه سال به نیت و تبرک خدمت در مواکب از ظرفیت آنها می‌توان استفاده کرد.