تاریخ : 1401,جمعه 03 تير16:14
کد خبر : 436259 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

بهترین پلتفرم خرید دوج کوین در ایران را بشناسید!

بر اساس پیش بینی‌ تریدرهای مختلف، ارز دیجیتال دوج کوین در آینده ممکن است قیمتی در حدود ۰.۵ دلار را نیز تجربه کند. بالاترین قیمت دوج کوین در ماه‌های اخیر ۰.۷۳ دلار بود؛ اما این پیش بینی‌ها همیشه درست نیستند و باید مراقب سرمایه خود در بازار رمزارزها باشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، دوج کوین یکی از ارزهای دیجیتال است که در پلتفرم‌های ایرانی امکان خرید و فروش و سرمایه گذاری روی آن وجود دارد. برای سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال، پس از مطالعه کافی و دریافت آموزش‌های موردنیاز، می‌توانید از طریق پلتفرم‌ها و صرافی‌های داخلی اقدام کنید.

بازار ارزهای دیجیتال پس از بیت کوین و استفاده از بلاکچین، تحولات زیادی را در خود دید. از این رو، برخی با ساخت و توسعه ارزهای دیجیتال کم اهمیت‌تر و بیشتر به عنوان شوخی، وارد این بازار شدند. اما پس از مدت کوتاهی این ارزها مانند دوج کوین، شیبا، کیشو و بعضی دیگر، توانستند جایگاه مناسبی در میان ارزهای دیگر برای خود دست و پا کنند و مخاطبان و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کردند. در ایران نیز بسیاری از کاربران با توجه به قیمت پایین و محبوبیت بالای این ارزها، به سرمایه گذاری روی این ارزها علاقه نشان می‌دهند. برای انجام چنین سرمایه گذاری، در این مطلب علاوه بر بررسی دوج کوین، یکی از بهترین پلتفرم‌های خرید ارز دیجیتال را به شما معرفی خواهیم کرد تا برای خرید دوج کوین با قیمت لحظه ای اقدام کنید.

معرفی کامل ارز دیجیتال دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین در سال 2013 روانه بازار ارزهای دیجیتال شد و پس از مدت کوتاهی، تعداد بسیار زیادی از کاربران و تریدرها، به سمت این ارز دیجیتال جذب شدند. این ارز دیجیتال که در ابتدا برای شوخی ساخته شده بود، در جهشی باور نکردنی، اکنون جزء ارزهای رده بالا در مارکت ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود و ارزش کلی آن چند ده میلیارد دلار است. از طرفی، افراد مشهوری مانند ایلان ماسک نیز از این ارز دیجیتال حمایت کرده‌اند و برای آینده آن برنامه‌های مختلفی در نظر دارند. این ارز، در صرافی خرید ارز دیجیتال ایرانی و خارجی، عرضه شده و خرید و فروش می‌شود.

کاربران ایرانی در حوزه ارزهای دیجیتال نیز به دلیل قیمت پایین و همچنین رتبه بالای این ارز، به سرمایه گذاری روی آن علاقه نشان می‌دهند و کاربران خارجی نیز از این ارز استقبال زیادی کرده‌اند؛ اما تنها دلیل علاقه مندی کاربران این موارد نیست. برخی از کاربران به دلیل اهداف این ارز دیجیتال و آینده‌ای که توسعه دهندگان آن در نظر گرفته‌اند، روی دوج کوین سرمایه گذاری کرده و آن را نگهداری می‌کنند.

دوج کوین ارز دیجیتالی است شبیه به بیت کوین که برای انتقال ارزش و پول از حساب‌های دیگر ساخته شده است؛ اما این ارز دیجیتال، یک تفاوت جدی با ارزهای دیگر دارد که آن را از دیگر موارد متمایز می‌کند. این ارز صرفا یک شوخی بود که به شکل عجیبی جدی شد! سازندگان این ارز دیجیتال، پس از این که بیت کوین ارزش بالای 1000 دلاری را تجربه کرده بود و توجهات زیادی به سمت ارزهای دیجیتال بود، این ارز را برای شوخی وارد بازار کردند و حتی سازنده و خالق آن بیلی مارکوس، نام مستعار شیبتوشی ناکاموتو را برای خود انتخاب کرده بود که شبیه به نام خالق بیت است (ساتوشی ناکاموتو). سازندگان این ارز دیجیتال بدون هیچگونه تبلیغات یا اطلاع رسانی خاصی، این ارز را در میان کاربران توزیع کردند.

علامت این ارز دیجیتال از سگ نژاد شیبا گرفته شده و تبدیل به میم کوین بود. به همین دلیل کاربران با این ارز و نماد آن شوخی‌های زیادی را در اینترنت انجام دادند. ارزهای دیجیتال مختلف، هرکدام برای هدف خاصی ساخته و توسعه یافته‌اند؛ اما این ارز دیجیتال از ابتدا بدون هدف خاصی تولید شد و اکنون نیز در دسته میم کوین‌ها قرار می‌گیرد. از جمله ارزهای دیگری که در این دسته قرار می‌گیرند، ارزهای شیبا و کوشی هستند که همگی به عنوان شوخی‌های رمزارزی شناخته می‌شوند.

ویژگی‌های ارز دیجیتال دوج کوین

بهترین پلتفرم خرید دوج کوین در ایران را بشناسید!

ارز دیجیتال دوج کوین با توجه به این که بدون هدف خاصی ساخته شد و برنامه خاصی ندارد، اما ویژگی‌های مختلفی دارد که به عنوان ارز دیجیتال قابل سرمایه گذاری، کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. ارز دیجیتال دوج کوین یک ارز دیجیتال Open Source است که کاربران آن می‌توانند در آن تغییرات ایجاد کنند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت ارز دیجیتال دوج کوین Doge coin همین مورد است که جامعه محور است و کسانی که در شبکه حضور دارند در مورد آن تصمیم می‌گیرند.

ویژگی مهم دیگر در مورد دوج کوین این است که سرعت انتقالات در آن بسیار بالا است. تراکنش‌ها و تایید آن‌ها در شبکه انتقالاتی دوج کوین با سرعت زیادی انجام می‌شود و کاربران از این نظر مشکلی نخواهند داشت. جامعه دارندگان دوج کوین، در میان کاربران ارزهای دیجیتال به عنوان یک جامعه وفادار شناخته می‌شوند. کاربرانی که ارز دیجیتال دوج کوین را دارند، از این ارز برای تراکنش‌های مختلف خود استفاده می‌کنند و از این رو به تقویت این شبکه کمک زیادی می‌کنند.

یکی دیگر از تفاوت‌های این ارز دیجیتال با دیگر ارزها این است که به صورت نامحدود عرضه می‌شود. ارزهای دیجیتال دیگر، با ارائه یک سیاست خاص و عرضه محدود کوین‌های خود، ارزش آن‌ها را بالا می‌برند؛ اما دوج کوین نیز که در ابتدا قرار بود به صورت محدود و 100 میلیارد ارز روانه بازار کند، سیاست خود را تغییر داد و ارز خود را به صورت نامحدود عرضه کرد.

هدف و فناوری استفاده شده در دوج کوین

این ارز دیجیتال که برخلاف ارزهای دیگر به صورت نامحدود عرضه می‌شود، اهدافی دارد که توانسته کاربران دیگر را به سمت خود جذب کند. این ارز دیجیتال و انجمن دارندگان آن، برای تیم ملی تیراندازی جامائیکا کمک هزینه سفر به المپیک سوچی را فراهم کردند. همچنین این انجمن در سال 2014، با ارائه کمک هزینه 30 هزار دلاری خود در روز جهانی آب، اقدام به نصب دستگاه تصفیه آن در کنیا کرد.

فناوری استفاده شده در دوج کوین نیز مانند دیگر ارزهای دیجیتال بر پایه لاکچین است. با این فناوری، تمام تراکنش‌های انجام شده روی شبکه ثبت می‌شوند؛ اما این اطلاعات به صورت یکجا و در یک مکان ذخیره نمی‌شوند. برای ذخیره اطلاعات، از هزاران عدد کامپیوتری استفاده می‌شود که به آن‌ها نود گفته می‌شود. از این رو شبکه بلاکچین را یک شبکه غیرمتمرکز می‌نامند و دلیل محبوبیت ارزهای دیجیتال نیز همین شبکه است که تحت کنترل شخصی خاص یا سازمان و دولتی نیست.

ارز دیجیتال دوج کوین به دو صورت استخراجی و همچنین خرید از صرافی‌های ارز دیجیتال قابل تهیه است. همچنین، با تولید محتواهای مناسب در توییتر نیز دوج کوین هدیه می‌گیرید؛ اما اگر قصد خرید دوج کوین را دارید، بهتر است از یک صرافی معتبر استفاده کنید.

قیمت دوج کوین در آینده

 

ارز دیجیتال دوج کوین و همچنین ارزهای دیجیتال دیگر، با توجه به عوامل مختلف دچار تغییرات قیمت می‌شوند؛ برای مثال، ایلان ماسک با توییت‌های متعدد در مورد دوج کوین، تاثیر خیلی زیادی روی افزایش یا کاهش قیمت آن دارد. عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت ارزهای دیجیتال دخیل هستند؛ پس قبل از خرید ارز دیجیتال باید حتما آموزش‌های لازم را ببینید تا بتوانید بر اساس نمودارهای مختلف، ارز دیجیتال را تحلیل کنید.

بر اساس پیش بینی‌ تریدرهای مختلف، ارز دیجیتال دوج کوین در آینده ممکن است قیمتی در حدود 0.5 دلار را نیز تجربه کند. بالاترین قیمت دوج کوین در ماه‌های اخیر 0.73 دلار بود؛ اما این پیش بینی‌ها همیشه درست نیستند و باید مراقب سرمایه خود در بازار رمزارزها باشید.

کیف پول من؛ بهترین صرافی برای خرید ارز دیجیتال دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین که در ابتدا به صورت یک شوخی وارد بازار رمزارزها شده بود، با رشد قیمت و ارزش روبرو شد و توانست ارزش کل دارایی‌های خود را به چند میلیارد دلار برساند؛ از این رو با توجه به قیمت پایین آن و محبوبیتی که دارد، کاربران ایرانی برای خرید آن بسیار مشتاق هستند. برای خرید این ارز دیجیتال، صرافی‌های ایرانی بهترین گزینه هستند؛ زیرا هم می‌توانید به صورت ریالی و بدون دردسر خرید کنید و هم نیازی به استفاده از VPN یا VPS برای دور زدن تحریم‌ها نخواهید داشت. کاربران ایرانی برای استفاده از صرافی‌های بین المللی معتبر، محدودیت‌هایی دارند و امکان سرمایه گذاری ریالی در این صرافی‌ها برای آنان وجود ندارد.

بهترین پلتفرم خرید دوج کوین در ایران را بشناسید!

یکی از صرافی‌های ایرانی به نام صرافی ارز دیجیتال کیف پول من، امکانات متعددی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. از مشاهده و خرید ارزهای دیجیتال با قیمت لحظه‌ای گرفته تا ارائه یک کیف پول اختصاصی به کاربران، در این صرافی وجود دارد. همچنین، تنوع انواع ارزهای دیجیتال، شما را از صرافی‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند؛ زیرا در این صرافی بیش از 1000 ارز دیجیتال معتبر ارائه شده‌اند. همچنین میم کوین‌های مختلف مانند ارز کیشو، ارز دیجیتال شیبا اینو و دوج کوین که در میان کاربران محبوبیت زیادی نیز دارند، در این صرافی قابل معامله و خرید و فروش هستند. اگر شما هم قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال را دارید، با ورود به صرافی کیف پول من و احراز هویت، می‌توانید به راحتی اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود کنید.


منبع : https://iusnews.ir/fa/news-details/436259/