تاریخ : 1401,شنبه 18 تير15:48
کد خبر : 437596 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

برنامه جدید یحیی برای استفاده همزمان از ترابی و صادقی

دیدار دوستانه پرسپولیس و امیدهایش که با برتری ۳ بریک شاگردان گل محمدی به پایان رسید، پشت درهای بسته برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روزنامه خبرورزشی، دیدار دوستانه پرسپولیس و امیدهایش پشت درهای بسته برگزار شد و کانال رسمی باشگاه پرسپولیس هم سعی کرد خبری از ترکیب سرخپوشان منتشر نکند و تنها به این نکته بسنده کرد که یحیی گل محمدی در هر نیمه از ترکیب جدیدی استفاده کرده است.

در همین رابطه خبر دار شدیم در نیمه اول؛ علیرضا بیرانوند، علیرضا ابراهیمی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، محمد مهدی احمدی، بیرانوند (هافبک تستی از همدان)، علی جودکی، علی خدایی، امید عالیشاه، محمد عمری و حامد پاکدل به میدان رفتند.

تک گل پرسپولیس را در این نیمه حامد پاکدل به ثمر رساند. در نیمه دوم اما ترکیب تیم دگرگون شد و احمد گوهری، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، وحدت هنانوف، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی و محمد عمری برای پرسپولیس بازی کردند.

مهدی ترابی دو مرتبه در نیمه دوم دروازه تیم امیدها را باز کرد تا بازی با نتیجه ۳ بریک به سود شاگردان یحیی گل محمدی تمام شود.

نکته جالب استفاده یحیی گل محمدی از مهدی ترابی و سعید صادقی در سمت چپ و راست خط میانی بود و جالب تر آن که این دو اجازه داشتند مرتب در طول این دیدار تدارکاتی جای خود را با یکدیگر عوض کنند.