به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، ظلم افراد به همدیگر هم زیاد شنیدید. آیا به گزاره"ظلم به نظام" هم می شود اعتنا کرد؟امکان ظلم به نظام هم وجود دارد؟