تاریخ : 1401,یکشنبه 26 تير18:11
کد خبر : 438430 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

پرپنچی:

ارائه خدمات آمادگی کنکور به دانش آموزان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: ارائه خدمات آمادگی کنکور ویژه دانش آموزان کنکوری و خدمات استعداد درخشان به دانش آموزان نخبه از جمله خدمات کمیته امداد است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، همایش هزار نفری غدیر با حضور سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، اعضای شورای مدیران و ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان تحت حمایت در محل پردیس تأتر تهران برگزار شد.

سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در این مراسم با تبریک عید غدیر خم، گفت: آرزو داریم در این روزهایی که متعلق به حضرت علی (ع) است و عید ولایت را در پیش داریم همگی بتوانیم با تأسی از ایشان غدیری بمانیم، غدیری زندگی کنیم و غدیری بمیریم.

وی افزود: ان شاء الله با برنامه‌ها و آموزش‌هایی که توسط این نهاد ارائه می‌شود و اقدامات خانواده‌ها برای فرزندان خود، بتوانیم از نعمت‌های خداوند که از جمله آن شیعه حضرت علی (ع) هستیم در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

پرپنچی با بیان اینکه این نهاد علاوه بر برنامه‌های مناسبتی، خدمات مختلف فرهنگی از جمله خدمات تحصیلی مختلف به همه دانش آموزان و دانشجویان و نخبگان تحت حمایت ارائه می‌کند، اظهار کرد: هم اکنون حدود ۱۶۰ نخبه در حوزه‌های مختلف قرآنی، علمی ورزشی و فرهنگی از خدمات کمیته امداد در استان تهران بهره مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: ارائه خدمات آمادگی کنکور ویژه دانش آموزان کنکوری و خدمات استعداد درخشان به دانش آموزان نخبه از جمله این خدمات است.

وی با اشاره به اینکه آینده این جامعه در دست جوانان و نوجوانان عزیز است، ابراز امیدواری کرد: بتوانید رهرو این انقلاب باشید و بتوانید پایه‌های انقلاب که با خون شهدا، هدایت مسئولان و زحماتی که خانواده‌ها کشیده اند و توانسته ایم به این نقطه در منطقه و دنیا برسیم و موفق باشیم حفظ نمائیم که نتیجه تلاش‌های شما، پدران شما، گذشتگان و مسئولان کشوری و لشکری بوده است.