تاریخ : 1401,شنبه 01 مرداد12:09
کد خبر : 438910 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

روتختی بی کیفیت را گران نخرید!

رنگ روتختی را هماهنگ با رنگ و دکوراسیون اتاق خواب خود انتخاب کنید و این انتخاب را کاملا بر اساس سلیقه شخصی خود انجام دهید، زیرا باید سال ها از آن استفاده کنید تا حس خوبی داشته باشید و باید آن را دوست داشته باشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، چه در حال خرید یک روتختی برای گرم نگه داشتن خود باشید یا یک لوازم جانبی تختخواب لوکس، باید تفاوت ها را درک کنید. داشتن یک خواب راحت و آرام برای شما مهم است و ملحفه های مناسب می تواند این امر را تضمین کند. آنها شما را گرم نگه می دارند و با کشیدن آنها روی تخت به زیبا و جذاب شدن تخت شما کمک می کنند. نکاتی در مورد خرید روتختی را بخوانید.

 

انواع روتختی

روتختی در طرح ها و مدل های مختلف قابل خریداری است. برخی از آنها از پنبه ساخته شده اند، در حالی که برخی دیگر در مواد گران قیمت با طرح های پیچیده به فروش می رسند. سبکی که انتخاب می کنید باید در درجه اول به نحوه استفاده شما از آن بستگی داشته باشد. علاوه بر این، باید طراحی داخلی خود را نیز در نظر بگیرید تا انتخاب تخت خواب شما با طراحی کلی اتاق شما مطابقت داشته باشد. در اینجا به بررسی انواع روتختی می پردازیم.

روتختی دو نفره

قبل از انتخاب و خرید روتختی، بهتر است ابتدا اندازه دقیق تخت و تشک خود را بدانید و سپس سرویس روتختی خریداری کنید. سایزهای روتختی موجود در بازار شامل یک نفره، دو نفره و حتی بچه گانه می باشد.

ابعاد روتختی دو نفره استاندارد 200*220 سانتی متر و 220*240 سانتی متر است. همچنین فاکتورهای دیگری که در انتخاب روتختی باید در نظر بگیرید در زیر آورده شده است.

کیفیت روتختی

اگر بتوانید بیشتر هزینه کنید و روتختی گران تری بخرید، محصولی باکیفیت به دست می آورید که پس از چندین بار شستشو رنگ آن تغییر نمی کند و کیفیت و رنگ آن ثابت می ماند. روتختی ها معمولا از پنبه، ساتن، کتان و مخمل ساخته می شوند. قبل از خرید روتختی بهتر است نحوه شستشوی آن را بدانید تا دچار اشتباه نشوید.

 

طرح و رنگ روتختی

انتخاب طرح و رنگ روتختی کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد، اما توجه داشته باشید که رنگ روتختی روی اتاق و روحیه شما تأثیر زیادی دارد. اگر لوازم اتاق و رنگ دیوار و کاغذ دیواری ساده و سرد است، بهتر است روتختی با رنگ های گرم و طرح دار انتخاب کنید و برعکس، اگر لوازم اتاق و رنگ دیوار گرم و طرح دار است، باید از تک رنگ و ساده استفاده کنید. روتختی . . استفاده از رنگ های متضاد در این نوع چیدمان اتاق، زیبایی اتاق را دو چندان می کند.

به یاد داشته باشید که برای انتخاب روتختی هرگز عجله نکنید!

اگر چیدمان مبلمان اتاق خواب خود را به پایان نرسانده اید، صبر کنید تا روتختی را انتخاب کنید و روتختی را بخرید که با سایر مبلمان اتاق، به خصوص سبک تخت شما همخوانی داشته باشد. همچنین دیوار اتاق یا کاغذ دیواری باید با رنگ روتختی همخوانی داشته باشد، با توجه به سلیقه خود می توانید همان رنگ را انتخاب کنید یا از رنگ های متضاد برای ایجاد کنتراست زیبا و جذاب استفاده کنید.

روتختی یک نفره

برای انتخاب رنگ روتختی یک نفره مانند روتختی دو نفره باید به موارد بالا توجه کنید. مثلا با توجه به رنگ دیوارها یا کاغذ دیواری می توانید روتختی را انتخاب کنید که به رنگ دیوار یا کاغذ دیواری نزدیک باشد یا با رنگ کاملا متضاد. توجه داشته باشید که تا حد امکان از خرید ملحفه های پلاستیکی و مصنوعی یک نفره خودداری کنید زیرا ممکن است باعث ایجاد حساسیت شوند.

همچنین فصل استفاده از لحاف را در نظر داشته باشید، زیرا برخی از روتختی ها با پتوهای نازک به فروش می رسند که بهتر است برای زمستان از آن استفاده کنید.

روتختی بی کیفیت را گران نخرید!

از نظر جنس، ملحفه های یک نفره یکی از پرطرفدارترین کالاهای خواب در بازار هستند و از آنجایی که در طرح ها و رنگ های زیبا و باکیفیت موجود هستند، می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

قیمت روتختی

قطعا بودجه شما نقش زیادی در انتخاب روتختی خواهد داشت، اما اگر تصمیم به خرید روتختی ارزان قیمت گرفته اید، به شما توصیه می کنیم که قطعا پول خود را هدر ندهید و پس از مدتی استفاده متوجه خواهید شد که اشتباه کرده اید و اگر محصولی با کیفیت و کمی گران می خرید. اگر کمی بیشتر خرج کنید مطمئن خواهید بود که روتختی شما از کیفیت خوبی برخوردار است و پس از مدتی مجبور نخواهید شد دوباره برای خرید روتختی هزینه کنید. روتختی های یک نفره و دونفره در قیمت ها و کیفیت های مختلف موجود می باشد و قیمت روتختی با توجه به کیفیت و طرح متفاوت است.

روتختی بخر

برای خرید روتختی مناسب باید نکات زیر را رعایت کنید.

1. روتختی هر چقدر هم زیبا و جذاب باشد اما راحت نباشد، مطمئناً تمایلی به استفاده از آن ندارید، بنابراین علاوه بر زیبایی روتختی، راحتی و جنس آن نیز بسیار مهم است.

2. سعی کنید روتختی را انتخاب کنید که اندازه آن متناسب با اندازه ست اتاق خواب شما باشد، این کار زیبایی روتختی و اتاق خواب شما را دو چندان می کند.

3. جنس روتختی بسیار مهم است. روتختی باید بافت محکم و یکدستی داشته باشد تا به مرور زمان آسیب نبیند و برای مدت طولانی سالم بماند.

4. رنگ روتختی را هماهنگ با رنگ و دکوراسیون اتاق خواب خود انتخاب کنید و این انتخاب را کاملا بر اساس سلیقه شخصی خود انجام دهید، زیرا باید سال ها از آن استفاده کنید تا حس خوبی داشته باشید و باید آن را دوست داشته باشید. در مورد آن

5. همیشه به یاد داشته باشید که هیچ معامله ارزانی بی دلیل نیست، پس وقتی پیشنهادهای ارزان می شنوید، شک داشته باشید و بیشتر تحقیق کنید.

6. نوع روتختی و نوع الیاف داخل روتختی تأثیر زیادی در قیمت تمام شده آن دارد، بنابراین مطمئناً زمانی که یک

روتختی بی کیفیت را گران نخرید!

آنها وسوسه می شوند که نام ترک را بشنوند، اما ملاک نیست. فقط برندهای ترکیه ای ارزش خرید دارند که برند معتبری داشته باشند و اگر برندی که انتخاب می کنید معروف باشد و سابقه طولانی داشته باشد قطعا می توانید اطلاعاتی در مورد برند پیدا کنید. با جستجو در اینترنت. پس فقط به خاطر ترکی بودن آن را نخرید.

منبع فروشگاه کالای خواب بالیشما


منبع : https://iusnews.ir/fa/news-details/438910/