تاریخ : 1401,چهارشنبه 05 مرداد15:42
کد خبر : 439413 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

قصور دانشگاه شهید رجائی باعث حذف دانش آموزان المپیادی از آزمون مرحله دوم شد

بر اساس خبر‌های رسیده در بین دانشجویان ساکن خوابگاه حافظ ،دانش آموزان شرکت کننده در المپیاد دانش آموزی در این خوابگاه اسکان داشتند که آن‌ها نیز به مسمومیت غذایی مبتلا شده و راهی مراکز درمانی شده اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، هفته گذشته دانشجویان ساکن خوابگاه حافظ دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی دچار مسمومیت غذایی شدند که تعداد زیادی از این دانشجویان به دلیل مسمومیت شدید به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

بر اساس خبر‌های رسیده در بین این دانشجویان ساکن خوابگاه، دانش آموزان شرکت کننده در المپیاد دانش آموزی نیز که هفته گذشته می‌خواستند در مرحله اول آزمون المپیاد شرکت کنند در این خوابگاه اسکان داشتند که آن‌ها نیز به مسمومیت غذایی مبتلا شده و راهی مراکز درمانی شده اند.

بنا به گفته والدین این دانش آموزان، همین مسمومیت غذایی باعث شد که این دانش آموزان نتوانند به درستی در آزمون المپیاد شرکت کنند و برای مرحله دوم این آزمون تایید علمی نشده اند.

درخواست این دانش آموزان و والدین آن‌ها این است که آموزش و پرورش و همچنین دانشگاه شهید رجائی که مسئول برگزاری این آزمون بودند باید مسئولیت کم کاری خود را بپذیرند و آزمون مجدد برای این دانش آموزان برگزار کنند.

لازم به ذکر است، والدین این دانش آموزان از دانشگاه شهید رجائی که باعث مسمومیت دانشجویان و دانش آموزان شده شکایت قضائی کرده اند.