تاریخ : 1401,جمعه 07 مرداد16:06
کد خبر : 439569 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

تداوم بارندگی‌های البرز تا دوشنبه

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: تا روز دوشنبه در پاره‌ای از نقاط استان رگبار ساعتی و پراکنده و احتمال تگرگ مورد انتظار است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» آرش بهاروند احمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت موج ناپایدار و سامانه بارشی در منطقه البرز مرکزی است.

وی بیان کرد: به موجب آن تا روز دوشنبه هفته آینده در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک، در پاره‌ای از نقاط استان رعد و برق و رگبار ساعتی و پراکنده، احتمال تگرگ مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز قسمتی تا ابری، در بعضی ساعات باد و گرد و خاک، رگبار پراکنده، رعد و برق و احتمال تگرگ است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۳۸ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۲۴ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۸ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی آسمان البرز نیمه تا ابری در بعضی ساعات همراه با باد و گرد و خاک، رگبار و رعد و برق و تگرگ است.

بهاروند احمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۳۵ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۹ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۸ متر بر ثانیه است.