تاریخ : 1401,سه شنبه 11 مرداد18:24
کد خبر : 440039 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

چه هدفی از خرید ویلا در شمال دارید؟

علاوه بر خرید آپارتمان و خرید ویلا در شمال، برخی برای راه‌اندازی کسب‌وکارهایی متفاوت اقدام به خرید زمین در شهرهای شمالی می‌کنند. شاید هدف از خرید زمین ساخت‌وساز باشد یا پرداختن به کشاورزی در شهرهای حاصلخیز شمالی و یا حتی راه‌اندازی یک فروشگاه بزرگ یا کوچک، فرقی نمی‌کند در هر صورت باید قبل از خرید زمین از کاربری آن مطمئن شوید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در صورتی که به دنبال سرمایه‌گذاری با خرید مسکن و زمین هستید، یکی از گزینه‌های پیش رویتان می‌تواند بهترین سرمایه‌گذاری یعنی خرید ویلا در شمال باشد. شهرهای شمال ایران به دلیل ورود همیشگی مسافر از سایر شهرهای ایران، یکی از مناطقی است که این روزها با افزایش تقاضا برای خرید ویلا، آپارتمان و زمین روبرو است. با توجه به این افزایش تقاضا قیمت خرید ویلا و خرید آپارتمان در شمال رو به افزایش است و سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند بسیار سودمند باشد. علاوه بر این رشد قیمت، سرمایه‌گذاری با خرید ویلا در شمال می‌تواند برایتان برگشت سرمایه نیز داشته‌ باشد. این برگشت سرمایه با اجاره دادن ویلا یا آپارتمان خریداری شده در ماه‌هایی از سال که خالی است، امکانپذیر است.

 

هدف از خرید ویلا در شمال

شاید فکر کنید هدف از خرید ویلا تنها داشتن مکانی برای گذراندن وقت در تعطیلات با خانواده و در سفر به شهرهای شمال باشد. اما برخی افراد با هدف ایجاد یک کسب‌وکار اقدام به خرید ویلا می‌کنند. یکی از مواردی که در گفته‌های قبلی نیز به آن اشاره شد، اجاره ویلا به مسافران و گردشگران شهرهای شمال است، در این مورد خرید آپارتمان در شمال هم می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. پرداختن به هدف از خرید ویلا در شمال از این نظر حائز اهمیت است که شما را زودتر به مورد مناسب خود می‌رساند و از هزینه اضافی برای خرید نیز جلوگیری می‌کند.

به عنوان مثال برای اجاره ویلا به مسافران نیازی به خرید ویلاهای بزرگ و خیلی لوکس ندارید، بلکه یک ویلای کوچک اما تمیز و مرتب با داشتن امکانات رفاهی متوسط بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، چون هزینه کمتری برای مسافران خواهد شد. برخی دیگر از کسب‌وکارها که با خرید ویلا در شمال می‌توان به آن پرداخت اجاره ویلا برای کسانی است که به دنبال جایی برای برگزاری جشن‌های خود هستند، در اینگونه موارد بهتر است ویلای انتخابی شما باغ بزرگ‌تری داشته‌باشد و روی زیباسازی محوطه باغ نیز کار شده‌باشد تا مورد توجه قرار بگیرد.

هدف از خرید زمین در شمال

علاوه بر خرید آپارتمان و خرید ویلا در شمال، برخی برای راه‌اندازی کسب‌وکارهایی متفاوت اقدام به خرید زمین در شهرهای شمالی می‌کنند. شاید هدف از خرید زمین ساخت‌وساز باشد یا پرداختن به کشاورزی در شهرهای حاصلخیز شمالی و یا حتی راه‌اندازی یک فروشگاه بزرگ یا کوچک، فرقی نمی‌کند در هر صورت باید قبل از خرید زمین از کاربری آن مطمئن شوید. ممکن است زمینی را خریداری کنید اما فروشنده در مورد کاربری آن چیز دیگری به شما گفته ‌باشد، در اینصورت در ابتدای راه با شکست مواجه خواهید شد و ممکن است ناامید شوید. در این موارد بهتر است حتما به یک فروشنده معتبر مراجعه کنید که با سال‌ها تجربه در امر خرید و فروش املاک در شمال کشور، اعتبار خوبی کسب کرده‌ باشد. یکی از هلدینگ‌های معتبر در زمینه خرید و فروش املاک در شمال کشور، گروه سرمایه‌گذاری آوان است که با داشتن تجربه و اعتبار می‌تواند در تمام مراحل خرید در کنار شما باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص خرید زمین در شمال و یا خرید ویلا در شمال می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود بر روی سایت از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

چه هدفی از خرید ویلا در شمال دارید؟

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت خرید ویلا و خرید آپارتمان در شمال

تا اینجا تا حدودی با انواع ویلاهای شمال آشنا شدید، اما تفاوت بین قیمت این ویلاها تحت تاثیر چه عواملی است. عوامل متعددی در قیمت‌گذاری ویلاهای شمال دخالت دارند که چند مورد از آن به ترتیب زیر است:

  • نوع مصالح و مواد و تجهیزات به کار رفته در ساخت ویلا یا آپارتمان
  • دوری یا نزدیکی آن به دریا یا جنگل
  • دوری یا نزدیکی آن به راه‌های دسترسی اصلی و مکان‌های تفریحی، رفاهی و فروشگاه‌ها
  • زیبایی و سطح کیفیت محله و سایر ویلاهای موجود در آن محله

سخن آخر

در انتهای مطلب باید این نکته را همیشه در نظر داشته‌باشید که بدون داشتن اطلاعات کامل نباید دست به خرید ویلا، آپارتمان و یا خرید زمین در شمال بزنید. زیرا علاوه بر عوامل و موضوعاتی که در این مطلب بیان شد، عوامل بسیاری در انتخاب بهترین گزینه برای خرید دخیل هستند که شاید شما به عنوان یک خریدار از آن بی اطلاع باشید. اما سپردن کار به دست افراد متخصص و فعال در زمینه خرید و فروش املاک در شمال کشور می‌تواند در این مسیر پر پیچ و خم راهگشای شما باشد. هلدینگ آوان با افتخار به عنوان یک حامی و راهنما در این مسیر در کنار شماست و می‌توانید برای مشاوره رایگان با تیم متخصص گروه سرمایه‌گذاری آوان تماس بگیرید.


منبع : https://iusnews.ir/fa/news-details/440039/