تاریخ : 1401,چهارشنبه 12 مرداد12:02
کد خبر : 440137 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

بهترین اسپیکرهای سونی

معرفی بهترین اسپیکرهای سونی برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها

امروزه یکی از پایه‌های اصلی مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی، اسپیکرها هستند. زیرا مهمانی و دورهمی بدون آهنگ به‌خصوص برای جوانان هیچ طعمی ندارد. به همین دلیل شرکت‌های مختلف در زمینه تولید لوازم دیجیتالی و صوتی و تصویری مدل‌های هر روزه مدل‌های جدیدی از اسپیکرها را تولید و به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، آیا شما نیز جز آن دسته از افراد هستید که مهمانی‌ها و دورهمی‌های زیادی در منزل، باغ یا ویلای خود برگزار می‌کنید؟ آیا برای مهمانی‌های خود به دنبال اسپیکر هستید اما نمی‌دانید بهترین اسپیکر سونی کدام است؟

امروزه یکی از پایه‌های اصلی مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی، اسپیکرها هستند. زیرا مهمانی و دورهمی بدون آهنگ به‌خصوص برای جوانان هیچ طعمی ندارد. به همین دلیل شرکت‌های مختلف در زمینه تولید لوازم دیجیتالی و صوتی و تصویری مدل‌های هر روزه مدل‌های جدیدی از اسپیکرها را تولید و به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

شرکت سونی نیز یکی از این مراکز به شمار می‌رود که تاکنون مدل‌های گوناگونی از اسپیکرها را با امکانات و تکنولوژی‌های مختلف تولید کرده است. بنابراین اگر شما می‌خواهید شیک یا اسپیکری با این مارک را تهیه کنید، باید ابتدا با بهترین مدل‌های آن آشنا شوید و سپس مدلی را متناسب با نیاز، بودجه و سلیقه خود بخرید.

بهترین مدل های اسپیکر سونی برای دورهمی ها کدام اند؟

سونی یکی از شرکت‌ها بزرگ و معروف است که انواع مختلفی از اسپیکرها و شیک‌ها را تا به امروز تولید و عرضه کرده است. در این رابطه باید بدانید هر یک از اسپیکرهای این برند دارای امکانات به‌خصوصی هستند. چنان که از جمله بهترین‌های آن‌ها باید به موارد زیر اشاره کنیم:

شیک سونی مدل MHC-V90DW و تجربه شور و هیجان در مهمانی

اگر می‌خواهید با بهترین اسپیکرهای سونی آشنا شوید، شیک سونی مدل MHC-V90DW یکی از خاص‌ترین و مجهزترین تولیدات این شرکت به شمار می‌رود که شور، شوق و هیجان را با خود به مهمانی شما می‌آورد.

معرفی بهترین اسپیکرهای سونی برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها

اسپیکر سونی مدل MHC-V90DW

این شیک سونی دارای 2400 وات قدرت در خروج صدا و 10 عدد بلندگو است که می‌توانید از آن در فضاها و مکان‌های مختلف از جمله باغ، ویلا وغیره استفاده کنید. همچنین این اسپیکر مجهز به سیستم نورپردازی خاصی است که شدت و سرعت نور متناسب با ریتم موسیقی نمایش داده می‌شود.

Digital Sound Enhancement Engine از جمله تکنولوژی‌های خاص این اسپیکر سونی است که به پخش صدا باکیفیت و قدرت بالا کمک می‌کند. از دیگر امکانات و فناوری‌های آن نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به وای فای، بلوتوث، شبکه کابلی (LAN)، HDMI، پورت USB، پورت میکروفون و ورودی کامپوزیت؛
  • مجهز به قابلیت اتصال به انواع گوشی‌های همراه
  • دارای دو عدد ساب ووفر
  • مجهز به چهار عدد توییتر
  • دارای چهار عدد MID-RANGE
  • مجهز به پنل لمسی و ضدآب
  • دارای امکانات لازم برای ساپورت حالت‌های گوناگون صدا
  • و بسیاری موارد دیگر.

اگر یک اسپیکر سونی همه‌چیز تمام می‌خواهید، مدل MHC-V90DW را تهیه کنید.

شیک سونی مدل V43DW و تجربه دورهمی با بهترین آهنگ و نورپردازی

یکی از جدید‌ترین اسپیکرهای سونی، شیک سونی مدل V43DW است که به دلیل قابلیت‌های فوق‌العاده طرفداران بسیاری دارد. به طوری که قابلیت‌ها و امکانات کم‌نظیر این محصول عبارت هستند از:

  • مجهز به فناوری High-Power
  • مجهز به سیستم نورپردازی به صورت رنگی
  • دارای 720 وات توان صوتی
  • مجهز به تکنولوژی تقویت صدای دالبی به صورت دیجیتال
  • دارای تکنولوژی DSP
  • مجهز به امکانات لازم برای پاکسازی صدا
  • مجهز به بلوتوث، HDMI، پورت USB، پورت میکروفون و ریموت کنترل.

بنابراین اگر به دنبال مدلی از اسپیکر سونی با قدرت صدای بی‌نظیر، پخش صدای شفاف و واضح در فاصله دور و نزدیک به همراه رقص نور هستید، مدل V43DW برای شما گزینه مناسبی است.

معرفی بهترین اسپیکرهای سونی برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها

شیک سونی مدل V43DW

شیک سونی مدل XP700 و 5 بلندگو برای پخش صدای بهتر

نوع دیگر از شیک‌های پرکاربرد برند سونی که نسبت به مورد قبلی بلندگوهای بیشتری دارد، مدل XP700 است. از جمله شباهت‌های این اسپیکر با مدل V43DW می‌توان به امکانات آن مانند بلوتوث، پورت USB و پورت میکروفون اشاره کرد.

البته قدرت صدای این مدل 245 وات است و قابلیت کارائوکه نیز دارد. همچنین جالب است بدانید این محصول دو دستگیره دارد که جابه‌جایی آن را آسان می‌کند. از دیگر امکانات این اسپیکر باید به نورپردازی آن با استفاده از لامپ‌های ال ای دی در بالا و پایین آن اشاره کنیم.

علاوه بر این‌ها باید بدانید این اسپیکر سونی مجهز به دارای تقویت‌کننده صدای DSEE و تکنولوژی MEGA BASS است که باعث می‌شوند صدا به بهترین شکل منتشر شود. در واقع می‌توان گفت پخش صدای این شیک در برابر قیمت آن بی‌نظیر است و می‌توانید بهترین مهمانی‌ها را با استفاده از آن برگزار کنید.

توجه داشته باشید که ما تنها سه مورد از اسپیکرهای بی‌نظیر برند سونی را به شما معرفی کردیم و این دلیل بر آن نیست که دیگر تولیدات این برند بهترین نباشند.

خرید آسان و ارزان اسپیکرهای سونی اصل

تا به اینجا تلاش کردیم چند مدل از بهترین اسپیکر‌های سونی را به شما معرفی کنیم. به طوری که با سه مدل مختلف از جمله شیک سونی مدل MHC-V90DW، شیک سونی مدل V43DW و مدل XP700 آشنا شدید و دانستید هر یک از این شیک‌ها چه امکانات، تکنولوژی‌ها و فناوری‌هایی دارند.

علاوه بر این گفته شد که برند سونی اسپیکرهای دیگری نیز تولید کرده است که نسبت به برندهای دیگر بسیار حرفه‌ای و پرطرفدار هستند. به طوری که برای آشنایی با آن‌ها می‌توانید به فروشگاه خانه سونی مراجعه کنید.

در این فروشگاه نه‌تنها امکان مشاهده و آشنایی با انواع اسپیکر سونی برای شما وجود دارد بلکه می‌توانید قیمت آن‌ها را مقایسه و سپس بهترین مدل را انتخاب کنید و بخرید. نکته دیگر این است که در این مرکز محصولات اصل سونی به فروش می‌رسد و از این نظر نیز اطمینان خاطر خواهید داشت. بنابراین برای خرید بهترین اسپیکر با قیمت مناسب و در کم‌ترین زمان همین الان اقدام کنید.


منبع : https://iusnews.ir/fa/news-details/440137/