تاریخ : 1401,جمعه 14 مرداد16:37
کد خبر : 440299 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

حضور جهادی دانشجویان ارتش در مناطق سیل‌زده فیروزکوه

دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) پس از وقوع سیل در فیروزکوه به این مناطق رفتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ابتدای مرداد سال جاری بود که سیل در فیروزکوه جاری شد و خسارات جانی و مالی زیادی به همراه داشت.

پس از این اتفاق گروه‌های بسیاری به کمک کردم سیل زده رفتند که ارتش یکی از این دستگاه ها بود.

دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) نیروی پدافند هوایی ارتش یکی از این دستگاه ها بودند که به مردم امدادرسانی کردند.

امیر سرتیپ دوم بیژن ساعدی فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با حضور در جمع دانشجویان این دانشگاه در مناطق سیل‌زده فیروزکوه حضور داشتند، اظهار داشت: دانشجویان این دانشگاه در اجرای منویات مقام معظم رهبری و اجرای اوامر امیر فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به کمک سیل‌زدگان شهرستان فیروزکوه از توابع استان تهران شتافتند و تا اتمام لایروبی و کشف پیکرهای جان‌باختگان در این منطقه حضور دارند.

وی افزود: ۴۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه روزانه به این ماموریت مهم و الهی و مردمی در غالب طرح مردم یاری ارتش  و گروه جهادی دانشجویی اعزام خواهند شد.

فرمانده دانشگاه خاتم الانبیاء (ص) پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: امروز میدان نبرد و دفاع از مملکت شما دانشجویان عزیز تلاش در این میدان می باشد با تمام تلاش و توان خود همان‌گونه که در میدان علمی  سربلند و پیروز بوده اید در این  ماموریت الهی هم پیروز و سربلند باشید.