تاریخ : 1401,جمعه 14 مرداد18:15
کد خبر : 440314 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

جلسه کمیته شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت علوم تشکیل شد

چهارمین جلسه کمیته کارشناسی شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت علوم و نمایندگانی از معاونت‌ها برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از معاونت فرهنگی وزارت علوم، چهارمین جلسه کمیته کارشناسی شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت علوم و نمایندگانی از معاونت‌ها، مراکز و دفاتر وزارت علوم برگزار شد.

در این جلسه که در دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر و در آستانه ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش برگزار شد ابتدا گزارشی از اقدامات شورای امر به معروف و نهی از منکر در دوره گذشته بیان شد و اقدامات تمهیدی کمیته کارشناسی برای شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت خانه تبیین شد.

سپس حاضرین به بحث و تبادل نظر در خصوص اهم موضوعاتی که درباره امر به معروف و نهی از منکر در حوزه آموزش عالی می‌تواند مطرح شود پرداخته و نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

دکتر جعفرپور دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت علوم در پایان جلسه، هدف از تشکیل جلسات کارشناسی را آماده نمودن محتوای لازم برای جلسه شورای امر معروف و نهی از منکر وزارت علوم و کمک به ترویج معروفات دانست و تاکید کرد: برای اصلاح برخی رفتارها نیاز به فرهنگ سازی وجود دارد و باید طی یک فرآیند، تغییرات را پیگیری کنیم.