تاریخ : 1401,شنبه 15 مرداد13:20
کد خبر : 440349 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

۳کشته و ۱۹مصدوم در برخورد خودرو به دسته عزاداری

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از برخورد خودروی پژو ۲۰۶ با عزاداران در شهرستان اردستان و کشته و مصدوم شدن ۲۲ نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ عباس عابدی مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان اظهار کرد: حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ sd با عزاداران در ساعت ۲۲:۴۰ شب گذشته به اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی افزود: محل این حادثه در شهرستان اردستان، بلوار مفتح (شهرک کاوه) بود که بلافاصله سه واحد امدادی به محل حادثه اعزام شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: مصدومان پس از اولویت‌بندی مصدومیت و ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در دو مرحله به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: تعداد مصدومان این حادثه ۱۹ نفر شامل هشت خانم ۱۷ تا ۶۵ ساله و هشت آقا ۱۶ تا ۶۵ ساله و سه کودک هفت تا ۱۵ ساله بودند و متأسفانه در این حادثه سه نفر شامل یک مرد ۵۲ و دو خانم ۶۵ و۷۰ ساله فوت شدند.

عابدی تصریح کرد: در این حادثه اتوبوس آمبولانس اعزامی از اصفهان هفت مصدوم را به بیمارستان‌های غرضی، کاشانی و امین منتقل کرد.

وی افزود: در همان دقایق اولیه اعلام‌حادثه با هماهنگی ستاد هدایت دانشگاه، پزشک جراح و بیهوشی از بیمارستان نطنز به محل بیمارستان اردستان اعزام شدند.