تاریخ : 1401,شنبه 22 مرداد18:03
کد خبر : 440897 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

لیست ۸ کتاب برتر آموزش مبتدی تا حرفه‌ای ترید و خرید ارز دیجیتال!

در این نوشتار، به معرفی ۸ کتاب برتر که به شما در فروش و خرید ارز دیجیتال کمک می‌کنند، پرداخته‌ایم تا بتوانید با یادگیری بهتر، کسب سود بیشتری را تجربه کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، دنیای رمزارزها با سرعت عجیبی در حال رشد است و روز به روز به تعداد افراد علاقه‌مند که در تلاش برای خرید ارز دیجیتال هستند، افزوده می‌شود. با توجه به گسترده بودن اصطلاحات ارزهای دیجیتال، کوین‌ها و توکن‌های جدید و سایر موارد، ممکن است که برای افراد تازه‌کار که در حال یادگیری هستند، نحوه عملکرد و فعالیت در این بازار، کمی گیج‌کننده باشد. یکی از موثرترین راه‌ها برای جلوگیری از ضرر در برابر نوسانات و کسب سود بیشتر، افزایش دانسته‌ها و دقت در انتخاب معاملات است. اما چطور می‌توانیم به این ویژگی دست پیدا کنیم؟ آیا تنها با مطالعه کوتاه در مورد پروژه‌ها می‌توان برای سرمایه‌گذاری روی آن‌ها تصمیم گرفت؟ یا اینکه باید اطلاعات بیشتری در مورد بازار ارزهای دیجیتال به‌دست بیاوریم؟

اینجاست که کتاب‌های مربوط به ارزهای دیجیتال، می‌توانند به یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای کسب دانش، یادگیری و پیشرفت در این زمینه تبدیل شوند. در این نوشتار از سایت ایبنا که با همکاری تیم آکادمی بیت پین خلق شده است، به معرفی بهترین کتاب‌های آموزش ارزهای دیجیتال پرداخته‌ایم که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها، میزان احتمال کسب سود خود را در این بازار پرهیجان، افزایش دهید و از فروش و خرید بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر، لذت ببرید! برای آشنایی با این کتاب‌ها، با ما همراه باشید.

نکته: هیچ وقت با دانش کم، برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال تصمیم نگیرید و همیشه سعی کنید تا اطلاعات خود را به‌روز کنید.

8 کتاب پیشنهادی برای یادگیری نحوه فروش و خرید ارز دیجیتال

مبانی بلاک چین: مقدمه ای غیرفنی در ۲۵ مرحله (کتابی از دنیل درشر) ویرایش اول

در ۲۵ مرحله مختصر، اصول اولیه‌ی فناوری بلاک چین را خواهید آموخت. از هیچ فرمول ریاضی، کد برنامه یا اصطلاحات رایانه‌ای استفاده نمی‌شود. هیچ دانش قبلی در علوم کامپیوتر، ریاضیات، برنامه‌نویسی یا رمزنگاری مورد نیاز نیست. اصطلاحات از طریق تصاویر، تشبیهات و استعاره‌ها توضیح داده می‌شود.

این کتاب شکاف موجود بین کتاب‌های صرفاً فنی در مورد بلاک چین و کتاب‌های کاملاً تجاری را از میان برمی‌دارد. این کار با توضیح مفاهیم فنی که بلاک چین را تشکیل می‌دهند و نقش آن‌ها در برنامه‌های مرتبط با تجارت انجام می‌گیرد.آنچه خواهید آموخت:

  • بلاک چین چیست؟
  • چرا به آن نیاز است و چه مشکلی را حل می‌کند؟
  • چرا هیجان زیادی در مورد بلاک چین و پتانسیل آن وجود دارد؟
  • اجزای اصلی و هدف آن‌ها
  • نحوه‌ی عملکرد و تعامل اجزای مختلف بلاک چین
  • محدودیت‌ها، دلایل وجود آن‌ها و اقدامات انجام شده برای غلبه بر آن‌ها
  • سناریوهای اصلی برنامه

درباره‌ی نویسنده: «دانیل درشر» (Daniel Drescher) یک متخصص بانکی با تجربه است که در معاملات امنیت الکترونیکی در طیف وسیعی از بانک‌ها موقعیت داشته است. فعالیت‌های اخیر وی بر اتوماسیون (Automation)، یادگیری ماشین (Machine Learning) و کلان داده (Big Data) در زمینه معاملات امنیتی متمرکز شده است. دانیل دارای دکتری اقتصاد سنجی از دانشگاه فنی برلین و کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار از دانشگاه آکسفورد است.

سرمایه گذاری در کریپتوکارنسی (کتابی از کیانا دنیل)

این کتاب راهنمایی‌های موثقی در مورد چگونگی کسب درآمد و سرمایه گذاری در ۲۰۰ ارز دیجیتال برتر، صرف نظر از احساس بازار ارائه می‌دهد. شما خواهید آموخت که چگونه می‌توانید با استفاده از مثال‌های واقعی، از موقعیت‌های مالی جدید دیجیتال استفاده کرده و ارزهای رمزنگاری شده مناسب را برای موقعیت‌های مختلف انتخاب کنید. این کتاب به شما کمک می‌کند که:

  • نحوه عملکرد بازار ارزهای رمزنگاری‌شده را بشناسید.
  • بهترین شیوه‌ها را برای انتخاب ارز رمزنگاری‌شده مناسب پیدا کنید.
  • فرصت‌های مالی جدید را کشف کنید.
  • بسترهای مناسب را برای بهترین سرمایه‌گذاری انتخاب کنید.

این کتاب موضوعات داغ و رویدادهای متحرک بازار را تحت بررسی قرار می‌دهد که بر قیمت ارزهای رمزنگاری‌شده تأثیر می‌گذارند و به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید هوشمندترین استراتژی‌های سرمایه گذاری را بر اساس تحمل ریسک منحصر به فرد خود توسعه دهید.

درباره نویسنده: «کیانا دانیال» (Kiana Danial) مدیرعامل Invest Diva و همچنین یک متخصص سرمایه‌گذاری شخصی و بین‌المللی در زمینه‌ی مدیریت ثروت است. او کارگاه‌ها و سمینارهایی را برای شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و گروه‌های سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد و در مجلات Forbes و CNN نیز حضور داشته است. او توسط Wealth & Finance International به عنوان کارشناس سرمایه گذاری شخصی منتخب، در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد.

تسلط بر بیت کوین (Mastering Bitcoin)

لیست 8 کتاب برتر آموزش مبتدی تا حرفه‌ای ترید و خرید ارز دیجیتال!

این کتاب برای برنامه نویسانی که در جستجوی درک درست مسائل اساسی و تکنیکی ارزهای دیجیتالی هستند، یکی از جامع ترین منابع است. برای مطالعه و درک این کتاب، خوانندگان نیاز به آشنایی با زبان ‌های برنامه نویسی ++C و پایتون دارند.

  • مرور کلی تکنولوژی
  • دارای مثال های جامع
  • نوشته شده توسط کارشناس معروف صنعت

طلای دیجیتالی (Digital Gold)

این کتاب مجموعه ای از نظرات و تفکرات نام های بزرگ عرصه ارزهای دیجیتالی در رابطه با بیت کوین است. این کتاب تلاش دارد تا ایدئولوژی این نام های بزرگ و نظرات ایشان را به چالش کشیده و تحلیلی دقیق از روند حضور این افراد در عرصه ارزهای دیجیتالی خصوصا بیت کوین ارائه دهد.

  • کتابی جذاب با متن روان
  • تحقیقی کامل
  • مناسب برای مبتدیان

اتریوم: بلاک چین ها، دارایی های دیجیتالی (Ethereum: Blockchains, Digital Assets)

اگر حتی مدت زمان کوتاهی در این عرصه فعالیت داشته اید حتما این جمله قصار «بلاک چین، نه بیت کوین» را بارها و بارها شنیده اید. این کتاب برای آن دسته از کسانی که مشتاق درک فناوری بلاک چین هستند، بسیار مفید خواهد بود. شما در کتاب اتریوم: بلاک چین، دارایی های دیجیتالی با بررسی اجمالی و تحلیل جزئی تکنولوژی نظیر به نظیر مواجه خواهید شد.

  • به عنوان یک کتاب مقدماتی کمی سنگین است
  • اصطلاحات فنی را به زبان ساده توضیح می‌دهد
  • متن آن خطاهای دستوری زیادی دارد

کتاب راهنما یک معامله‌گر آلت کوین توسط نیک پاتل

«کسانی که از گذشته درس نمی‌گیرند…»

نیک پاتل به بزرگترین روند صعودی ارز دیجیتال اشاره‌ای می‌کند. پاتل در کتاب An Altcoin Trader’s Handbook by Nik Patel به بررسی برخی از روند‌ها و نمودار‌هایی می‌پردازد که ارز‌ها (همه چیز‌هایی که بیت کوین نیستند) را قبل از افزایش ناگهانی آن‌ها در سال ۲۰۱۷ تغییر می‌دادند. در بازار امروز، برخی از نکات ممکن است کمی قدیمی باشند، اما تاکتیک‌های آلت‌کوین قبلی همچنان برای سازندگان ارز‌های دیجیتال مفید هستند.

نکته: وضعیت بازار کریپتوکارنسی در حال حاضر بسیار بی‌ثبات است و به نظر می‌رسد چندین تکنیک Patel شبیه تجارت با سهام پنی ارز دیجیتال است. با این وجود، خواندن این کتاب و درک اینکه چگونه ارزهای کوچک بر بازار تأثیر می‌گذارند می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد.

اینترنت پول (The Internet of Money)

مجموعه‌ای از گفتگو‌ها توسط آندریاس‌ام. آنتونوپولوس

آندریاس‌ام. آنتونوپولوس، استاد دانشگاه نیکوزیا، به طور منظم در کنفرانس‌های فناوری، پادکست‌ها و نمایش‌های رادیویی صحبت می‌کند. کتاب اینترنت پول (The Internet of Money) بر اساس سخنرانی‌های متنوع او در مورد تاریخ و آینده اقتصاد، تجارت و ترید و البته فلسفه فنی است که همگی بر روی ارز‌های دیجیتال متمرکز شده‌اند. جذابیت کتاب آنتونوپولوس بیشتر شبیه به یک سخنرانی سرگرم‌کننده در دانشگاه است تا یک کتاب درسی کسل‌کننده.

اینترنت پول (The Internet of Money)

آندریاس آنتونوپولوس یکی از متفکران مشهور و تحلیلگران به نام عرصه کریپتو است که در طول سالیان گذشته شاهد سخنرانی های گوناگونی از او بوده ایم. کتاب اینترنت پول مجموعه ای از مقالات و سخنرانی های آندریاس آنتونوپولوس است. خوانندگان می توانند از طریق این کتاب با خط فکری این متفکر بزرگ آشنا شوند.

لیست 8 کتاب برتر آموزش مبتدی تا حرفه‌ای ترید و خرید ارز دیجیتال!

  • در دسترس و آموزنده
  • متن سخنرانی ها در آن گنجانده شده
  • بیشتر صحبت ها به صورت آنلاین رایگان هستند!

جای کدام کتاب در این لیست خالی است؟ اینجا برایمان بنویسید!


منبع : https://iusnews.ir/fa/news-details/440897/