تاریخ : 1401,یکشنبه 23 مرداد01:55
کد خبر : 440937 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای اهانت میرحسین موسوی به مدافعان حرم را محکوم کرد

بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از مظلومیت آزادگان جهان، اهانت میرحسین موسوی به مقام شامخ مدافعان حرم اهل بیت(ع) را محکوم کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» بسیج اساتید دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای کشور در بیانیه‌ای واکنش به یادداشت اخیر میرحسین موسوی نوشت: بادداشت این عنصر خودفروخته نشان‌دهنده این واقعیت است که در پشت‌پرده چنین  مواضعی دشمنان قسم خورده ایران عزیز چه وقیحانه بازیگران خود را به حرکات ایذایی وامی‌دارند تا خون مدافعان شریفی مانند سردار همدانی که از ابتدای جوانی تا لحظه شهادت از خاک و کیان و عزت این کشور دفاع کرده اند را پایمال کنند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

حرکت جهاد اسلامی در پاسخ‌ گویی به تجاوزات رژیم صهیونیستی نشان دهنده تغییر موازنه قدرت در محور مقاومت می‌باشد و نشان دهنده آغاز تغییر در آن چیزی است که نخاله های غربی با عنوان پیمان آبراهام بدنبال آن هستند. این‌ موضوع هم‌زمان با فتنه‌ها و دسیسه‌های داخلی این روزها بسیار قابل‌تأمل است و جالب آنکه در همین ایام میرحسین موسوی از سران فتنه هماهنگ با استکبار جهانی دست‌ به کار شده است.

بیانیه صادر شده از طرف این عنصر خودفروخته نشان‌دهنده این واقعیت است که در پشت‌پرده چنین مواضعی دشمنان قسم خورده ایران عزیز چه وقیحانه بازیگران خود را به حرکات ایذایی وامی‌دارند تا خون مدافعان شریفی مانند سردار همدانی که از ابتدای جوانی تا لحظه شهادت از خاک و کیان و عزت این کشور دفاع کرده اند را پایمال کنند.

بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن حمایت از مظلومیت آزادگان جهان بیانیه میرحسین موسوی که به دنبال تضعیف و به انحراف کشاندن راه حسین بن علی(ع) و نهضت عاشورایی هست را محکوم کرده و سکوت کنندگان در قبال این توهین آشکار را به اعلام موضع آشکار خود فرا می خواند.