تاریخ : 1401,یکشنبه 23 مرداد21:22
کد خبر : 441014 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

برگزاری آزمون مجدد برای رشته‌ علوم ورزشی در کنکور آخر هفته

زمان و محل برگزاری آزمون مجدد برای افراد جامانده آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به دنبال اطلاعیه ۳ مرداد ۱۴۰۱ آزمون مجدد عملی رشته علوم ورزشی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ برای متقاضیان این رشته در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در روزهای چهارشنبه ۲۶ مرداد، پنجشنبه ۲۷ مرداد، جمعه ۲۸ مرداد و شنبه ۲۹ مرداد برگزار می شود.

همه متقاضیان باید با رعایت شرایط و ضوابط اعلام شده در اطلاعیه های قبلی (۲۲ تیر و ۳ مرداد) و با توجه به استان و شهرستان محل اقامت خود مطابق جدول اعلامی در سایت سازمان سنجش به محل برگزاری آزمون عملی رشته ذیربط مراجعه کنند.

با توجه به اینکه زمان مراجعه متقاضیان براساس حرف اول نام خانوادگی آنها در برنامه زمانی مشخص شده، ضرورت دارد در تاریخ و ساعت تعیین شده برای آزمون عملی به محل های اعلام شده مراجعه شود. عدم مراجعه برای آزمون عملی به منزله انصراف از پذیرش در این رشته خواهد بود.

متقاضیان برای آگاهی از شرایط شرکت در آزمون عملی تربیت بدنی باید به پایگاه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نشانی https://ssrc.ac.ir مراجعه کنند.

زمان و محل برگزاری آزمون مجدد برای افراد جامانده در اینجا قابل مشاهده است.