تاریخ : 1401,دوشنبه 24 مرداد01:07
کد خبر : 441051 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

 انقلاب اسلامی ایران گفتمان جدیدی به جهان معرفی کرد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این که انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی به دنیا معرفی کرد، گفت: انقلاب اسلامی خط بطلانی بر قدرت های شرق و غرب کشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» سردار قاسم قریشی شامگاه یکشنبه در مراسم بززگداشت قیام خونین ۲۳ مرداد و گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و ۵۷۰ شهید تنکابن با بیان اینکه مردم تنکابن مفتخر به حضور در تمام عرصه‌های دفاع مقدس هستند، اظهار داشت: شهدا با گذشت از لذت دنیوی، امنیت و اسایش را برای مردم و نوامیس کشور به ارمغان آوردند.

وی با برشمردن ویژگی‌ها و رشادت‌ها و ایثار شهیدان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: گرامیداشت و ادامه دادن راه شهدا کمتر از شهادت نیست.

این مسئول اضافه کرد؛ معامله خدا با شهدا بوده و شهدای زیادی داریم که دو تا سه روز از زندگی مشترکشان گذشته بود اما از همه چیزشان گذشتند تا کشور در امان بماند.

قریشی با بیان اینکه در طول تاریخ همواره شهدا بودند که در مقابل صدام‌ها، داعش ها و انواع فتنه‌ها مقاومت کردند، تصریح کرد: استکبار جهانی با استفاده از رسانه‌های بسیار سعی در کتمان حقیقت‌های موجود و دستاوردهای شهدا دارند.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی و خون شهدای انقلاب یک حکومت با دید دموکراسی و مردم سالاری را به دنیا معرفی کرد. قریشی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک مکتب و گفتمان جدید را به جهان معرفی کرد، خاطرنشان کرد: ایران با انقلاب اسلامی خط بطلانی بر قدرتهای غرب و شرق کشید.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به بخشی از دستاوردهای انقلاب پرداخت و گفت: رشد چشمگیر تولید دارو، توان تخصصی پزشکی و در حوزه درمان در زمره پنج کشور دنیا هستیم‌.

وی ادامه داد: در مقابله با ویروس کرونا در زمره پنج کشور دنیا در ساخت واکسن هستیم.

قریشی اظهار داشت: در بحث پل سازی و سد سازی کشور، ایران در زمره کشورهای برتر و در زمینه استخراج گاز جزو کشورهای برتر دنیا هستیم.

وی ادامه داد: در زمینه هوا و فضا و ارتش و دستاوردهای نظامی و ساخت موشک اکنون حرف برای گفتن در دنیا داریم.