تاریخ : 1401,دوشنبه 24 مرداد01:27
کد خبر : 441053 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تقدیرجنبش عدالتخواه دانشجویی از عوامل برنامه سوره

جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه‌ای خطاب به سردبیر برنامه تلویزیونی سوره از سازندگان این برنامه به دلیل ترویج و به مباحثه گذاردن معارف دینی، اسلامی و انقلابی تقدیر به عمل آورد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه‌ای خطاب به سردبیر برنامه تلویزیونی سوره از سازندگان این برنامه به دلیل ترویج و به مباحثه گذاردن معارف دینی، اسلامی و انقلابی تقدیر به عمل آورد.

متن نامه به شرح ذیل است:

حجت الاسلام مسعود دیانی سردبیر محترم برنامه سوره و عوامل محترم برنامه سلام علیکم توجه به ترویج و به مباحثه گذاردن معارف دینی، اسلامی و انقلابی و ایجاد بستری برای حضور اندیشمندان و پوشش نگاههای متفاوت و رشد آگاهی و اندیشه، از نیازها و ضرورت های امروز جامعه ایرانی می باشد، که برنامه سوره به خوبی توانسته است در این آشفته بازار صدا و سیما در این مسیر گام بردارد.

بررسی متون دینی چون قرآن کریم و نهج البلاغه، مباحث تاریخ اسلام چون وقایع کوفه و سقیفه، آرمان های انقلاب اسلامی چون عدالت و عدالتخواهی و ... از مباحث مهمی است که در فصول مختلف برنامه سوره بدان پرداخته شده است که نشان از شناخت، عمق نظر و دغدغه مندی دست اندرکاران و عوامل این برنامه دارد. لذا برخود لازم دانستیم، زحمات و تلاش های شما و همکارانتان را ارج نهیم و تشکر نماییم. امید است که این مسیر توام با گفتگو که مورد نیاز امروز کشور هم است، با قدرت ادامه پیدا کند. با آرزوی توفیق و سلامتی