تاریخ : 1401,چهارشنبه 26 مرداد01:05
کد خبر : 441264 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

بیانیه گروه مقاومت دربرابر جنایات دشمن صهیونیست

گروه های مقاومت فلسطین تاکید کردند که دشمن صهیونیستی مسئول کامل جنایت ها علیه ملت است و مقاومت به وظیفه خود در قبال دشمن عمل خواهد کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» گروه های مقاومت فلسطین تاکید کردند که دشمن صهیونیستی مسئول کامل جنایت ها علیه ملت است و مقاومت به وظیفه خود در قبال دشمن عمل خواهد کرد.

گروه های مقاومت در بیانیه ای تاکید کردند: مقاومت فلسطین تاکید کرده است در همه عرصه متحد و یکپارچه است و ثابت کرده است که توانایی شکست تلاش های رژیم صهیونیستی برای ایجاد تفرقه در میان فلسطینیان را دارد.

در این بیانیه آمده است: خواستار تشدید عملیات مقاومت جهت مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و کرانه باختری هستیم. ما بر حمایت خود از اسیران اعتصاب کننده و در رأس آنها خلیل عواوده تاکید می کنیم.

در بخش دیگر بیانیه آمده است: مسئله اسرای فلسطینی از اصول ثابت ملت و مقاومت است، بنابراین حمایت و پیشتیبانی ما از آنها نسبت به هر چیز دیگری اولویت دارد و ما حمایت از آنها را وظیفه شرعی، ملی و اخلاقی خود می دانیم.

گروه های مقاومت فلسطین از همه امت اسلامی خواستند به مسئولیت خود در دفاع از قدس، مسجدالاقصی و ملت و مسئله فلسطین تا زوال کامل اشغالگری از سرزمین و مقدسات فلسطین عمل کنند.