تاریخ : 1401,پنجشنبه 27 مرداد15:14
کد خبر : 441396 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

آموزش آیلتس از مبتدی تا پیشرفته

در گذشته زبان آموزان برای شرکت در کلاس‌های آیلتس، تنها باید در کلاس‌های حضوری شرکت می‌کردند. این موضوع برای افراد شاغل و محصل که نمی‌توانستند در زمان‌های مشخص در آموزشگاه‌ها حضور پیدا کنند، کمی مشکل بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» آموزش آیلتس از مبتدی تا پیشرفته دغدغه بسیاری از زبان‌آموزان می‌باشد.برای شرکت در آزمون آیلتس، در دوره مبتدی، به شما نکاتی آموزش داده می‌شود تا نقاط قوت خود را بهتر بشناسید و نقاط ضعف خود را شناسایی و آنها را در حد بالایی تقویت کنید. دانش‌آموزانی که قصد ثبت نام در دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور را دارند و متخصصانی که به دنبال فرصت‌های شغلی مناسب در کشورهای دیگر هستند، به نمرات بالای آیلتس در چارچوب‌های زمانی دقیق نیاز دارند. افراد زیادی هستند که در سطح مبتدی یا پیشرفته زبان انگلیسی را بلد هستند، قطعا قبولی در آزمون آیلتس برای افراد در سطح پیشرفته می‌تواند به واقعیت نزدیک‌تر باشد و افرادی که در سطح مبتدی هستند باید تلاش بیشتری کنند. موسسه سفیر گفتمان، کلاس‌های آموزش آیلتس را در تمام سطوح برگزار می‌کند، با انجام تعیین سطح آیلتس میزان اطلاعات شما مشخص و می‌‎توانید در کلاس مذکور ثبت نام کنید.و در نهایت با آزمون ماک آیلتس خودتان را محک بزنید.

کلاس‌ آموزش آیلتس از مبتدی تا پیشرفته، از حضوری تا آنلاین

در گذشته زبان آموزان برای شرکت در کلاس‌های آیلتس، تنها باید در کلاس‌های حضوری شرکت می‌کردند. این موضوع برای افراد شاغل و محصل که نمی‌توانستند در زمان‌های مشخص در آموزشگاه‌ها حضور پیدا کنند، کمی مشکل بود. اما امروزه با توجه به آموزش‌های از راه دور و آنلاین، دیگر یادگیری زبان انگلیسی و موفقیت در آزمون آیلتس محدود به حضور در کلاس نمی‌شود. شما می‌توانید در هر سطحی از مبتدی تا پیشرفته، از طریق کلاس‌های آنلاین در دوره‌های آموزش آیلتس از مبتدی تا پیشرفته شرکت کنید.
با توجه به تعیین سطحی که از شما گرفته می‌شود، اگر مبتدی هستید می‌توانید به صورت پایه تمام نکات لازم برای شرکت در آزمون آیلتس را فرا گیرید. کلاس‌های آیلتس محدود به اطلاعات پایه نیست، بلکه تا سطح پیشرفته آنچه را که برای آزمون آیلتس نیاز باشد، در کلاس‌های آنلاین آموزش داده می‌شوند. در کلاس‌های حضوری نیز مرحله به مرحله شما می‌توانید از سطح مبتدی تا پیشرفته تغییرات را مشاهده و در یک سطح بسیار عالی در آزمون آیلتس شرکت کنید. موسسه سفیر گفتمان با توجه به نیاز زبان آموزان کلاس‌های آیلتس را به صورت آفلاین نیز برگزار می‌کند، تمامی اطلاعات و مطالب مرتبط از طریق بسته‌های آفلاین به زبان آموزان ارائه می‌شود.

بهره‌مندی از منابع معتبر در کلاس‌ آموزش آیلتس مبتدی تا پیشرفته

منابع آموزشی برای هر سطح متفاوت است، قطعاً کسانی که در سطح مبتدی هستند و آموزش آیلتس را آغاز کردند، باید کتاب‌های ساده‌تر را مطالعه کنند. هرچه سطوح یادگیری زبان آموز بالاتر برود، منابع آموزش نیز سخت‌تر و متنوع‌تر خواهد شد. موسسه سفیر گفتمان از بهترین و آخرین کتب مربوط به آموزش آیلتس برای تمام سطوح استفاده می‌کند. کتابی که یادگیری آنها به قبولی زبان آموز در آیلتس کمک بسیاری می‌کند. در هر مرحله با گذر زبان آموز و رفتن به یک مرحله بعد، با چالش‌های بیشتری روبرو می‌شود که این موضوع کمک می‌کند تا وسعت یادگیری او در هر چهار مهارت افزایش پیدا کند. قطعا در سطوح پیشرفته منابع مطالعاتی بسیارذ گسترده و مطابق با آخرین منابع چاپ شده در دنیا هستند.

آموزش آیلتس از مبتدی تا پیشرفته

توجه به چهار مهارت اصلی در کلاس‌ آموزش مبتدی تا پیشرفته آیلتس

آزمون آیلتس در چهار بخش اجرا می‌شود که هر یک از این بخش‌ها باید در مدت زمان مشخصی به پایان برسند. بنابراین توجه به چهار مهارت اصلی خواندن، نوشتن، گوش کردن و صحبت کردن در زبان انگلیسی بسیار مهم است. در آموزشگاه سفیر گفتمان، اساتیدی که به زبان آموزان در سطح مبتدی آیلتس آموزش می‌دهند، آنها را به گونه‌ای آماده می‌کنند که از همان ابتدا چهار مهارت اصلی را به خوبی یاد گرفته تا در سطوح پیشرفته بدون هیچ مشکلی دوره را به پایان برسانند.
اما نکته حائز اهمیت، یادگیری سایر بخش‌های زبان انگلیسی است. قطعاً چهار مهارت خواندن، گوش کردن، نوشتن و صحبت کردن بخش‌های اصلی آیلتس را تشکیل می‌دهند، اما در کنار این موارد نکات گرامری و معنی لغات و سایر موارد نیز می‌توانند به زبان آموز در گرفتن نمره قبولی کمک بسیاری کنند. از این رو اساتید باید با یک برنامه ریزی دقیق تمام جنبه‌های مختلف زبان انگلیسی را در نظر گرفته و در تمامی سطوح به آن توجه داشته باشند.

برگزاری کلاس‌های مبتدی تا پیشرفته آیلتس در دوره‌های مختلف

در سطوح پیشرفته به دلیل اینکه سطح زبانی زبان آموز بسیار بالاتر است، در نتیجه یادگیری آیلتس برای زبان آموز آسان‌تر خواهد شد. قطعاً برای رسیدن به سطح پیشرفته آیلتس زمان زیادی لازم است. افرادی که با شرکت در کلاس‌های مختلف آیلتس در سال‌های متمادی توانسته‌اند به یک سطح قابل توجهی از یادگیری زبان انگلیسی برسند، در سطوح پیشرفته آموزش آیلتس یک قدم به قبولی نزدیک‌تر هستند و می‌توانند در مدت زمان کوتاهی به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند. اما افراد مبتدی و کسانی که به تازگی قصد یادگیری آیلتس را دارند می‌توانند در دوره‌های مختلف شرکت کرده و زمان رسیدن به سطح پیشرفته را کوتاه کنند.
در موسسه سفیر گفتمان با توجه به اهمیت زمان، کلاس‌هایی که برگزار می‌شوند در دوره‌های فشرده، نیمه فشرده و ترمیک هستند. با انتخاب دوره‌های فشرده مدت زمان یادگیری شما کاهش پیدا می‌کند. در این دوره ساعت‌های آموزشی افزایش و تعداد برگزاری جلسات در یک هفته افزایش پیدا می‌کند. اما اگر برای شرکت در آزمون آیلتس عجله‌ای ندارید، می‌توانید در کلاس‌های ترمیک آموزش آیلتس از مبتدی تا پیشرفته شرکت کنید. در این کلاس‌ها با توجه به سطح مبتدی زبان آموز تمام نکات مربوط به آیلتس به طور پیوسته آموزش داده می‌شوند.

آموزش آیلتس از مبتدی تا پیشرفته

آزمون ماک آیلتس بعد از آموزش آیلتس از مبتدی تا پیشرفته

در آموزش آیلتس پس از اینکه از سطح مبتدی به پیشرفته دست پیدا کردید، برای محک زدن دانش خود می‌توانید در آزمون ماک آیلتس شرکت کنید. موسسه سفیرگفتمان این توانایی را دارد تا با برگزاری این آزمون شما را بیشتر با آزمون اصلی آیلتس آشنا کند تا با خیالی آسوده بتوانید نمره قبولی را دریافت کنید. ارزیابی مهارت‌ها، کاهش استرس و آشنایی با نقاط قوت و ضعف از دیگر جنبه‌های این آزمون است.

سخن پایانی

موسسه سفیر گفتمان، در حوزه آموزش آیلتس توانسته بهترین اقدامات را انجام دهد. برگزاری انواع کلاس‌ها در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته این امکان را در اختیار همه زبان آموزان می‌گذارد تا بتوانند شرکت در آزمون آیلتس را حتی برای یک بار تجربه کنند.موسسه سفیر گفتمان آموزش آیلتس از مبتدی تا پیشرفته را برای زبان‌آموزان محیا می‌سازد. با مراجعه به سایت سفیر گفتمان و تعیین سطح آیلتس آنلاین، دوره مورد نظر را مشخص و ثبت نام کنید.


منبع : https://iusnews.ir/fa/news-details/441396/